رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد:

اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر همدان به مدت یک ماه

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۵۱۸۹
اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر همدان به مدت یک ماه
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای محدودیت تردد خودرو در بلوار گنجنامه و ارم همدان از فردا به مدت یک‌ماه خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از اپیدمی این بیماری از روز بیستم آبان از ساعت ۱۶ ترددخودروها در بلوار ارم و گنجنامه ممنوع می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور با مستقر شدن در این مسیرها از ورود وسایل نقلیه به محدوده ترافیکی جلوگیری می‌کنند و این محدودیت تا پاسی از بامداد ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: با توجه به قرار داشتن بیمارستان بهشتی در بلوار ارم، همکاری لازم از سوی تیم های پلیس راهور برای انتقال بیماران به این بیمارستان صورت می‌گیرد.

وی درباره ایجاد محدودیت تردد در مسیرهای حیدره و سداکباتان گفت: به علت قرار داشتن چندین روستا در این مسیرها نمی‌توان به طور کامل آنها را بست بلکه محدودیت‌های مقطعی در این محل ها اعمال می‌شود.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از فردا بیستم آبان فعالیت صنوف به جر تامین کنندگان مواد غذایی و دارویی از ساعت ۱۸ به بعد ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز