مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی تا پایان دیماه تمدید شد/پرداخت ۹۵۵ میلیون تومان در استان همدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۰۶۷۷
مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی تا پایان دیماه تمدید شد/پرداخت ۹۵۵ میلیون تومان در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی تا پایان دیماه تمدید شده است، گفت: تاکنون 955 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده ورزشی استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی بابیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل در حوزه‌های مختلف را دچار ضرر کرده است، گفت: خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته در سطح ملی توسط رئیس‌جمهور و همچنین مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در بحث اراده تسهیلات حمایتی ویژه باشگاه‌های ورزشی، مربیان و مشاغل وابسته به ورزشی اعتبار خوبی برای این مهم دیده شد.

وی ادامه داد: در استان همدان نیز با پیگیری‌های استاندار سخت‌کوش استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان در راستای اجرای این مهم طبق رایزنی‌های تسهیل گر با بانک‌های عامل 92 فقره پرونده برای اخذ این تسهیلات در بانک‌ها تشکیل‌شده است که تاکنون از این تعداد 55 فقره به ارزش ۹۵۵ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه از مجموع ثبت‌نام‌شده‌ها 37 فقره پرونده در حال انجام روند پرداخت هستند، گفت: خوشبختانه برای استفاده حداکثری مشاغل وابسته به ورزش با توجه به اینکه میزان سود بانکی این تسهیلات 12 درصد و تنفس پرداخت اقساط تا سال آینده است مهلت نام‌نویسی برای متقاضیان تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدیدشده است.

وی با اشاره به اینکه حداقل تسهیلات پرداختی به متقاضیان در این طرح 800 میلیون ریال است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام نمایند.

سیفی افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت ورزش و ارسال اطلاعات به وزارت تعاون می‌بایست به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات شغلی خود به سامانه دیگر وزارت تعاون به آدرس coron.kara.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را نهایی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز