مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در اعتقادات ملی و مذهبی دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۴۳۹۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در اعتقادات ملی و مذهبی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که با حضور مرادی رفعت معاون پشتیبانی، چاروسایی مدیر روابط عمومی و عباسی مسئول امور ایثارگران اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: همکاری با اداره کل بنیاد شهید به عنوان سازمانی که خانواده های معزز شهدا و جانبازان مخاطبان اصلی آن هستند، افتخاری برای ورزش و جوانان استان است.

وی افزود: این آمادگی را داریم تا به طور کامل در حوزه ی ورزش و جوانان با اداره کل بنیاد شهید همکاری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: بنیاد شهید نیز می تواند در زمینه های فرهنگی، کمک به ایجاد و تقویت روحیه معنوی علی الخصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در محافل ورزشی ما را یاری نماید.

وی با بیان اینکه برای خانواده معظم شهدا باید شناسنامه ورزشی ایجاد شود، گفت: ورزشکاران نیز از افرادی هستند که همواره با نفس خود نیز مبارزه می کنند همچنان که در عرصه های مبارزاتی از شهدا و اهل بیت(ع) مددجویی می کنند که این نشان از ریشه اعتقادی ورزشکاران دارد.

سیفی با تاکید بر اینکه ورزش در جمهوری اسلامی ایران ریشه در اعتقادات ملی و مذهبی دارد، گفت: پرورش یافتگان این مکتب پوریای ولی و جهان پهلوان تختی هستند که حسنات بسیاری برای جامعه ورزشی به یادگار گذاشته اند.

حضور دکتر سیفی در استان همدان باعث افتخار خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

در ادامه این نشست احمد عباسیه بزرگی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، تصریح کرد: حضور شما در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان باعث افتخار خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که قرار داریم دین خود را به خانواده معزز و مکرم شهدا ادا کنیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ضمن استقبال از همکاری همه جانبه در حوزه فرهنگی ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان، گفت: همکاری های دوجانبه خصوصا در حوزه ی فرهنگی و ورزشی می تواند سرمنشا برکات خیر و مثبتی برای استان باشد.

 

نظر شما