مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت۱۴۰۰ در استان همدان

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۴۶۲۹
آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت۱۴۰۰ در استان همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان همدان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش جودکی اظهار کرد: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز در مرکز استان و شهرستان ها اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی اش رسیدگی به پرونده‌ها وصدور حکم است اما با در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن و زولبیا و بامیه ضرورت کنترل بازار را با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز با همکاری دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان صمت، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی مضاعف کرده است.

جودکی با اشاره به اینکه براین اساس اداره کل تعزیرات حکومتی همدان همزمان با سراسر کشور اجرای طرح ضیافت ۱۴۰۰ را از ۲۱ فروردین آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر گونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

به‌گزاش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم استان همدان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز