مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان:

نماز جمعه این هفته در استان همدان اقامه نمی‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۵۴۵۳
نماز جمعه این هفته در استان همدان اقامه نمی‌شود
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به دلیل شیوع کرونا در هیچ نقطه از این استان اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام محمد مولایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز، این آیین روز جمعه در استان همدان اقامه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در راستای مهار کرونا در این شهرستان پای کار بوده و شبکه بهداشت و درمان هم در انجام وظایف خود تلاش های چشمگیری داشته است ابراز امیدواری کرد: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمترین تلفات، ویروس کرونا را مهار کنیم.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۵۹، بهار ۶۸۳، تویسرکان ۷۸۶، رزن ۵۲۱، درگزین ۲۱۳، فامنین ۲۰۹ و کبودراهنگ ۷۶۳ نفر است.

به گفته وی تاکنون۲ هزار و ۲۰۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۵۰۹ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۴۷۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

نظر شما
پرونده ویژه