مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

۱۷ هزار پرونده تخلف تعزیراتی در استان همدان رسیدگی شدند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴۲
۱۷ هزار پرونده تخلف تعزیراتی در استان همدان رسیدگی شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده طی سال گذشته خبر داد و گفت: متخلفین به پرداخت یک‌هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش جودکی از محکومیت بیش از یک‌هزار و ۶۱۳ میلیارد ریالی متخلفان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال ۹۹ شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده رسیدگی کردند و متخلفان به پرداخت بیش از یک هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال محکوم شدند.   

وی با بیان‌ اینکه ۱۴ هزار و ۸۷۷ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات با بیش از ۸۲۹ میلیارد ریال جریمه بود گفت: یک‌هزار و ۷۴۶ فقره پرونده نیز مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از  ۹۷۹ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز با بیش از ۷۶۹ میلیارد ریال جریمه سخن گفت و افزود: ۹۹ درصد پرونده‌های کالا و خدمات،  ۱۰۰ درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و برای آنها حکم صادر شد.

وی تاکید کرد: بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی و واحدهای صنفی به ترتیب خواروبار فروشی، نانوایی و مرغ فروشی بود.

جودکی با اشاره به اینکه متخلفین در سال گذشته یک‌هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۴۳ میلیون و ۷۲۸ هزار ریال جریمه نقدی شدند، درپایان ضمن از مردم و نیز دستگاه‌های نظارتی در احساس مسوولیت و اعلام گزارش‌های به موقع و کمک به تعزیرات حکومتی تقدیر کرد.

وی گفت: شماره تلفن ۳۲۵۳۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای و سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t135.ir   آماده دریافت گزارش‌های مردم در رسیدگی به موقع به تخلفات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز