فرماندار نهاوند خبر داد:

رای بیش از ۴۷ هزار نفری مردم نهاوند به «آیت الله سید ابراهیم رئیسی»

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۵۸۰۱
رای بیش از ۴۷ هزار نفری مردم نهاوند به «آیت الله سید ابراهیم رئیسی»
فرماندار نهاوند از رای بیش از ۴۷ هزار نفری مردم نهاوند به «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری با اعلام جرئیات نتایج نهایی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نهاوند ، گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۱ درصد از واجدان شرایط رای در این شهرستان شرکت کردند که از حضور و مشارکت حداکثری مردم نهاوند در این انتخابات قدردانی می نمایم.

 وی گفت: مجموع آراء ماخوذه و برگه‌ تعرفه‌های رای صحیح و باطله در این شهرستان ۷۷ هزار و ۴۹۹ برگ تعرفه رای بود که نتایج زیر به دست آمد:

"سید ابراهیم رئیسی" ۴۷ هزار و ۳۴۲ رای

"محسن رضایی" ۹هزار و ۲۵۱ رای

"عبدالناصر همتی" ۵هزار و ۵۹۱ رای

"سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" یک هزار و ۸۰۴ رای را در شهرستان نهاوند کسب کردند.

از ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهر نهاوند و بخش مرکزی "سیدابراهیم رئیسی ۲۹ هزار و۸۶۲ رای، "محسن رضایی" ۵هزار و ۳۶۷ رای، "عبدالناصر همتی" ۳هزار و ۴۰۲رای، "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" یک هزار و ۲۹۷ رای کسب کردند.

در بخش خزل "سیدابراهیم رئیسی" ۸ هزار و ۹۷۱ رای، "محسن رضایی" یک‌هزار و ۷۶۲رای، "عبدالناصر همتی" یک هزار و۳۴۵ و "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" ۳۰۶ رای را کسب کردند.

در بخش زرین‌دشت "سیدابراهیم رئیسی" ۴هزار و ۲۵۸ رای، "محسن رضایی" یک هزار و۹۸ رای، "عبدالناصر همتی"  ۳۳۹ رای "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" ۹۰ رای را به خود اختصاص دادند.

در بخش گیان "سیدابراهیم رئیسی" ۴ هزار و ۲۵۱رای، "محسن رضایی" یک هزار و ۲۴ رای، "عبدالناصر همتی" ۵۰۵ رای و "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" ۱۱۱ رای را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز