آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۴۷۹۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 11 مردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر محمد طاهری در خصوص آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۴ مورد بوده که ۱۵۶ نفر در بخشی عادی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و حال ۴۵ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۰ هزار و ۱۴۳ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا و متاسفانه دو هزار و ۳۶۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

این پزشک متخصص بیماریهای عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و حضور نیافتن در اجتماعات مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است، توصیه کرد: خواب کافی، استفاده از میوه و سبزیجات و عدم اضطراب و استرس در پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس بسیار مهم است.

وی گفت: پنج مرحله ضروری برای کنترل بیماری کرونا از جمله شناسایی سریع مبتلایان، جداسازی سریع، درمان سریع، پیگیری وضعیت بهبود یافتگان و دریابی مبتلایان وجود دارد و تا زمانی که این پنج اصل به درستی انجام نشود، نمی‌توانیم انتظار کاهش آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا را داشته باشیم.

دکتر طاهری تاکید کرد: اگر عادی انگاری شود و دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا در استان رعایت نشود، دچار بحران افزایش موارد ابتلاء و مرگ‌ومیر خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز