نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تاکید کرد:

ضرورت برخورد قاطع با سفرای روسیه و انگلیس در کشور

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۹۷۷۴
ضرورت برخورد قاطع با سفرای روسیه و انگلیس در کشور
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: با سفیران روسیه و انگلیس باید قاطعانه برخورد شود تا به سرعت از ملت ایران عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در واکنش به عکس مشترک سفیر روسیه و انگلیس برای یادآوری کنفرانس استعماری سال ۱۳۳۲ تهران،  اظهار داشت: مردم استان همدان خواستار برخورد جدی با سفرای این ۲ کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران همه سختی ها را به جان خریده‌اند تا عزتشان حفظ شود لذا سفرای روسیه و انگلیس باید عذرخواهی کنند و وزارت امور خارجه در این مورد باید عزتمندانه عمل کند.

روز گذشته عکسی از سوی سفیران انگلیس و روسیه در تهران منتشر شد که در آن «سایمون شرکلیف» سفیر جدید انگلیس به همراه  «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در سفارت روسیه و در همان محلی که روزولت، چرچیل و استالین در سال ۱۳۲۲، کنفرانس تهران را بدون اطلاع ایران برگزار کردند، عکس یادگاری گرفتند.  

آیین های عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم تاکید کرد: هیات‌های مذهبی در ایام محرم پروتکل‌های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: در برگزاری محافل عزاداری های ماه‌ محرم‌ رعایت نکات بهداشتی و حفظ جان مردم در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی در برگزاری محافل عزاداری ماه محرم توجه ویژه‌ای به رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه برگزاری مراسم در فضای باز داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز