چهار شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۹۴۵۲
چهار شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند
استاندار همدان با بیان اینکه چهار شهرستان اسدآباد، رزن، درگزین و فامنین در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند گفت: برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل‌ها الزامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: با وجود افزایش شمار شهرستان های دارای وضعیت آبی کرونایی در این استان اما این موضوع نباید عاملی برای عادی انگاری این ویروس و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی شود.

استاندار همدان گفت: برای استمرار وضعیت کنونی همچنین تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل‌ها بهداشتی از سوی شهروندان و صنوف الزامی است چرا که این وضعیت ناپایدار است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: توجه به اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و رعایت بهداشت فردی موجب شده که از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان پنج شهرستان در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد قرار بگیرند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا باید به‌شکل دقیق و منظم اجرایی شود که در این راستا کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا باید اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت این ویروس انجام دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی همدان اقدامات لازم را برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا فراهم کند، از رسانه ها نیز خواست با اقناع سازی جامعه به ویژه دانش آموزان را به تزریق واکسن ترغیب و تشویق کنند.

وی اضافه کرد: واکسینه شدن زنان باردار در برابر کرونا نیز مورد تاکید است چرا که تلاش مجموعه ستاد مدیریت کرونا ایمن کردن مردم در برابر کووید ۱۹ با ترغیب مردم به تزریق واکسن است.

استاندار همدان بر ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی با حمایت، پیگیری و نظارت جدی دانشگاه‌ علوم‌پزشکی و قرار دادن کارت واکسیناسیون در معرض دید مشتریان از سوی اصناف و بازاریان تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز