فرماندار نهاوند: تمامی ظرفیت های شهرستان برای رفاه و آسایش گردشگران نوروزی بکار گرفته شده است

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۷:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۳۴۳۹
فرماندار نهاوند: تمامی ظرفیت های شهرستان برای رفاه و آسایش گردشگران نوروزی بکار گرفته شده است
فرماندار نهاوند، گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان برای رفاه و آسایش گردشگران نوروزی بکار گرفته شده است

به گزارش خبرنگار برنا از همدان «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند با اشاره به آمادگی اعضای ستاد خدمات سفر برای استقبال از مسافران نوروزی و بررسی امکانات و تجهیزات از جمله جایگاه‌های سوخت، مراکز درمانی، تجهیز دستگاه‌های خودپرداز، کمیته اسکان و کشیک های نوروزی مراکز خدماتی، گفت: خوشبختانه با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و سعی بر آن است تا تمامی امکانات موجود در شهرستان برای امنیت، سلامت و آسایش مسافران نوروزی بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد: به تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر تاکید شده تا هرآنچه برای ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز لازم است را با همکاری مجموعه های استان و بخش های وابسطه محیا کنند تا شاهد هیچگونه کمبود و مشکلی نباشیم.

بازدید ۳۹ هزار گردشگر از جاذبه‌های نهاوند

در ادامه محمد احمدی، اظهار کرد: مراکز گردشگری نهاوند شامل سراب گیان، گاماسیاب ، فارسبان، بام نهاوند و موزه‌های شهرستان به ترتیب بیشترین بازدیدهای نوروزی مسافران را داشته‌اند.

sarab gian

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهاوند، افزود: طی این مدت‌ ۸۰۰ نفر از مسافران در مدارس، کمپ‌های اسکان موقت، اقامتگاه‌های بومگردی، هتل و مهمان پذیرها مورد پذیرش اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مسافران نوروزی نیز در منازل اقوام و بستگان خود ساکن بودند در ادامه افزود: در ایام تعطیلات کار نظارت بر وضعیت بهداشتی و تامین امنیت مراکز گردشگری به منظور ارائه خدمات مطلوب با همکاری دستگاه‌های مسئول در حال انجام است.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز