دانشگاه علوم پزشکی همدان میزبان گردهمایی معاونین وزیر و مدیران سازمان غذا و دارو کشور

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸:۱۳
کد خبر: ۳۷۸۶۱۸
دانشگاه علوم پزشکی همدان میزبان گردهمایی معاونین وزیر و مدیران سازمان غذا و دارو کشور
محمد کاظم‌زاده از برگزاری اجلاس دو روزه معاونین وزیر بهداشت و مدیران سازمان غذا و داروی کشور در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری اجلاس معاونین وزیر و مدیران سازمان غذا و داروی کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: این اجلاس هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس دو روزه در بحث غذا و دارو سیاست‌گذاری‌ و تصمیم‌گیری‌های کلان می‌شود، گفت: ابلاغ سیاست‌ها و اعلام برنامه‌های عملیاتی سازمان غذا و دارو و نیز بررسی چالش‌های پیش رو در این مدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به مشکلات آزمایشگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و داروی کشور خواهیم پرداخت، افزود: نهادینه کردن برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان از جمله اهداف است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان دبیر اجلاس مقدمات لازم را برای برگزاری بهتر این نشست فراهم خواهم کرد، خاطرنشان کرد: تمام معاونین غذا و داروی کشور در این اجلاس گرد هم می‌آیند و تقریباً 140 مدعو از دانشگاه‌های سراسر کشور خواهیم داشت.

کاظم‌زاده با بیان اینکه 19 نفر از مدیران سازمان غذا و دارو در این اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: به احتمال بسیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام مراکز آرایشی و بهداشتی مورد نظارت و بازدید هستند، افزود: به دلیل نزدیکی ایام عید بازدیدها از این مراکز افزایش یافته است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طرح ضربتی بازدید از مراکز آرایشی و بهداشتی مجدد آغاز شده و تمام این مراکز به صورت زمانبندی بازدید خواهد شد، افزود: هرگونه مواد آرایشی بهداشتی تقلبی و قاچاق، خارج از مصرف و مشکل تاریخ‌دار مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدیدها از مراکز آرایشی و بهداشتی و غذایی قبلاً صبح انجام می‌شد اما اکنون به صورت صبح و بعدازظهر صورت می‌گیرد، افزود: هرگونه تخلف غیرقابل بخشش است و حتماً نیز با متخلفین برخورد می‌شود.

کاظم‌زاده افزود: گشت‌های مشترک همچنان با همکاری تعزیرات حکومتی و اماکن ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز