معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

ملایر؛ پایلوت اجرای طرح ملی کرامت در سطح کشور

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۲:۵۳
کد خبر: ۴۷۶۵۴۴
ملایر؛ پایلوت اجرای طرح ملی کرامت در سطح کشور
عبدالعظیم رضایی گفت: با شناختی که ستاد مبارزه با موادمخدر کشور از پیشینه و توانمندی‌های ملایر در مبحث مبارزه با موادمخدر داشت، این شهرستان در کنار فلاورجان از استان اصفهان، به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی کرامت، انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایرافزود: طرح ملی کرامت، رویکردی علمی است که مبحث مبارزه با سوء مصرف موادمخدر را از پیشگیری تا حمایت‌های اجتماعی پس از درمان دربرمی‌گیرد.

وی فرماندار ویژه شهرستان ملایر در تبیین پیشینه و ویژگی‌های طرح کرامت به رویکرد مدیریتی شهرستان متأثر از سیاست‌های کلان دولت در سال 95 اشاره کرد.

رضایی افزود: اولویت نخست مدیریت ارشد شهرستان پس از اقدام و عمل در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های گوناگون تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ نماز، پیشگیری از طلاق و مبارزه با سوء مصرف موادمخدر بوده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه اقدامات شایسته‌ای در این حوزه‌ها، از گذشته تا کنون صورت گرفته است، اظهار کرد: از جمله مزایای اجرای طرح کرامت برای شهرستان می‌توان به حضور کلیه دستگاه‌های فرهنگی و تفوق رویکرد فرهنگی بر مبحث مبارزه با سوء مصرف موادمخدر اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دو مرحله پیشگیری و حمایت‌های اجتماعی پس از درمان، حمایتی که متأسفانه تا کنون چنان‌که باید از بیماران و آسیب‌دیدگان این حوزه به عمل نیامده و یکی از نقاط تاریک مبارزه با سوء مصرف موادمخدر بوده است.

فرماندار ملایر در توضیح چرایی اجرای این طرح در شهرستان گفت: علت اصلی انتخاب ملایر به هیچ وجه سطح بالای آلودگی شهرستان نبوده و با قاطعیت می‌توانم این گزاره را عرض کنم که ما در این حوزه نسبت به بسیاری شهرهای کشور و استان در جایگاه مطلوب‌تری قرار داریم.

رضایی تصریح کرد: تنها علت انتخاب ملایر، پیشینه خوب و توانمندی شهرستان در حوزه مبارزه بوده است و امیدواریم با رویکردی منطقی و واقع‌بینانه در اجرای این طرح که مزایای بسیاری برای شهرستان خواهد داشت، شهری کاملا پاک و پالوده از هرگونه آلودگی به این معضل اجتماعی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز