مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

توزیع ۲ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار در مدارس استان همدان

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰:۲۵
کد خبر: ۹۰۳۳۶۵
توزیع ۲ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار در مدارس استان همدان
شهیدی از توزیع 2 هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی مدیرعامل، مدیر دفتر مدیریت مصرف و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان با هماهنگی آموزش و پرورش استان همدان در یکی از مدارس حاشیه شهر حضور یافتند و سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان تبریک گفتند.

در این برنامه که در دبستان حر در شهرک ولیعصر همدان برگزار شد، بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده ار محل مدیریت مصرف برق بین دانش‌آموزان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق حذف قبوض کاغذی بوده که از محل صرفه‌جویی در این بخش نوشت‌افزارهای مورد نیاز دانش‌آموزان تهیه و در آغاز سال تحصیلی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار توزیع می‌شود.

محمدمهدی شهیدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شرکت توانیر در راستای توزیع بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزار همزمان با بازگشایی مدارس در سطح کشور به همت شرکت‌های توزیع برق گفت: در استان همدان نیز 2 هزار بسته با هزینه 100 میلیون تومان تهیه و بسته‌بندی شده است که با همکاری آموزش و پرورش در مدارس توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: 15 هزار و 500 بسته نیز از طریق شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) تهیه و در اختیار رکت توزیع قرار می‌گیرد تا به دانش‌آموزان اهدا شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: این برنامه به صورت همزمان در سطح شهرستان‌های استان نیز از طریق مدیران برق با هماهنگی آموزش و پرورش اجرایی میشود.

وی با اشاره به حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهر ماه سال جاری تصریح کرد: در این زمینه اطلاعات بیش از 95 درصد مشترکین برق استان جمع‌آوری شده که از محل کاهش هزینه‌های آن، این بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزارها برای دانش‌آموزان حاشیه شهر و روستاها تهیه شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز