محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم/ با این پیروزی، کار را تمام می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۰۴۱۴
می‌خواهم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم/ با این پیروزی، کار را تمام می‌کنیم
مدافع پرسپولیس در تلاش است با به ثمر رساندن گل قهرمانی برای تیمش به نوعی نام خود را در تاریخ قهرمانی و پوکر سرخ پوشان در این فصل به ثبت برساند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی برابر فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی بسر می‌برد و از نظر فنی و روحی– روانی وضعیت‌مان خوب است و امیدوار هستیم این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند. ما بازی به بازی پیش می رویم و تا بازی آخرمان می خواهیم که با قدرت کارمان را دنبال نماییم.

او در ادامه افزود: این بازی برای ما خیلی مهم است به نوعی که با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانیم مهر تائید قهرمانی‌مان را بزنیم تا بازی‌های باقی مانده لیگ برای ما تشریفاتی شود و این مساله می‌تواند کمک کند تا کادر فنی بتواند به بازیکنان جوان هم فرصت کسب تجربه در بازی‌های رسمی را بدهد. با این پیروزی، کار را برای جنگ قهرمانی در این فصل از لیگ برتر تمام می‌کنیم.

کنعانی‌زادگان با اشاره به این مسئله که غرور در بین پرسپولیسی‌ها هیچ جایی ندارد، خاطرنشان کرد: هنوز برای ما هیچ چیز تمام نشده و ما همیشه در طول فصل به این نکته تاکید داشتیم باید بازی به بازی پیش برویم و با احترام به همه حریفان‌مان با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا پایان فصل بهترین نتایج را برای پرسپولیس کسب کنیم.

مدافع گلزن پرسپولیس تصریح کرد: سعی من بر این است در همه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من تا به امروز موفق شده‌ام یک گل سه امتیازی برای پرسپولیس به ثمر برسانم ولی فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتم که متاسفانه شانس با من یار نبود و در این زمینه بدشانسی‌های زیادی داشتم ولی ان‌شاءالله تمام تلاشم را به کار می‌گیرم علاوه بر مسئولیت‌های دفاعی که کادرفنی برعهده‌ام گذاشته است در ادامه بازی‌ها دوباره موفق به گلزنی شوم. من خیلی دوست دارم زننده گل قهرمانی پرسپولیس باشم و گل ماندگاری برای تیم به ثمر برسانم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز