زهرا اینچه درگاهی:

قدردان حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۵۷۹
قدردان حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم
رییس فدراسیون ژیمناستیک کشور گفت:‌ در کنار سخت‌کوشی و برنامه‌ریزی‌هایی که در سه سال اخیر در فدراسیون ژیمناستیک انجام شده، تعامل بسیار خوبی نیز با کمیته ملی المپیک شکل گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه‌درگاهی درخصوص تمجید سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درخصوص پیشرفت ژیمناستیک ایران اظهار داشت: در زمان‌هایی که برای موارد مختلف همچون اعزام‌ها با مشکل روبرو می‌شدیم، صالحی امیری در کنار ما بود و همیشه ممنون حمایت‌های او هستیم. وزارت ورزش و جوانان هم در این چند وقت اخیر حمایت‌های خوبی از ما انجام داد.

وی درباره عملکرد ژیمناستیک در سه سال گذشته گفت: مجموعه تلاش‌هایی که در فدراسیون ژیمناستیک و هیات‌های استانی و شهرستان‌ها انجام گرفت منجر به این شد که اتفاقات خوبی در ژیمناستیک ایران رقم بخورد. فدراسیون ژیمناستیک تنها محدود به دفتر این فدراسیون در تهران نیست، بلکه همه هیات‌ها را شامل می‌شود. همه مسوولان فدراسیون، هیات‌های استانی، ورزشکاران، مربیان و داوران و همه اهالی دلسوز و فرهیخته ژیمناستیک ایران دست به دست هم دادند تا ژیمناستیک ایران متحول شود و الان در جایگاهی بهتری نسبت به سال‌های قبل ایستاده‌ایم.

اینچه‌درگاهی در مورد اینکه تعداد ملی‌پوشان در شاخه‌های مختلف به مراتب از سال‌های گذشته بیشتر شده است، گفت: اگر می‌خواستیم تنها روی یک یا ۲ ورزشکار سرمایه‌گذاری کنیم باید به موفقیت‌های مقطعی قانع می‌شدیم اما نه تنها این ورزشکاران را حفظ کردیم بلکه ورزشکاران بسیار خوب دیگری به تیم‌های ملی اضافه شدند. در حال حاضر جوانانی داریم که مدال‌آوری می کنند و می‌توانند در میادین بزرگ خوش بدرخشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر تشکیل تیم جوانان، مدتی است که تیم منتخب نوجوانان هم تشکیل شده که هدف از تشکیل این تیم‌ها پشتوانه‌سازی برای سال‌های آینده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک درباره برگزاری انتخابات تعدادی از هیات‌های استانی تصریح کرد: متاسفانه به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا انتخابات تعدادی از هیات‌ها با تاخیر روبرو شد اما در چند هفته اخیر انتخابات تعدادی از آنها برگزار شده و امیدوارم هستیم انتخابات چند هیات باقیمانده هم در هفته‌های آینده برگزار شود.

اینچه‌درگاهی درباره همگرایی بین هیات‌های استانی و فدراسیون ژیمناستیک، توضیح داد: اعتقاد دارم وسعت فدراسیون ژیمناستیک ایران به اندازه وسعت تمام ایران است و همه هیات‌های استانی را شامل می شود. این هیات‌ها کمک های قدرتمند فدراسیون و خوشبختانه تا حدود بسیار زیادی در هماهنگی کامل با فدراسیون ژیمناستیک هستند.

او درباره رادیوژیم گفت: یکی دیگر از توفیقات و دستاوردهای فدراسیون ژیمناستیک، فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی فدراسیون است. در کنار ارتباط خوبی که با اهالی ژیمناستیک ایران صورت گرفته تعامل بسیار مناسبی هم با رسانه‌های گروهی شکل گرفته است. رادیوژیم آخرین دستاورد فدراسیون ژیمناستیک است که موفق شده صدای ژیمناستیک ایران را به اهالی ژیمناستیک و حتی اهالی ورزش برساند. تعدادی از فدراسیون‌ها از این حرکت خوب استقبال و رادیوهای تخصصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز