مصطفی نائیج‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ما اولین شکست فولاد را رقم زدیم/ تیمی بدون ادعا با آماری فوق‌العاده هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۵:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷۹
ما اولین شکست فولاد را رقم زدیم/ تیمی بدون ادعا با آماری فوق‌العاده هستیم
بازیکن نفت مسجدسلیمان می‌گوید مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتند و باید ماشین‌سازی را ببرند تا به روند خوب‌شان ادامه دهند.

مصطفی نائیج‌پور، بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان، درخصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کادر فنی کاملا از این تیم شناخت داشت و نکات را به ما ارائه دادند. فولاد خوزستان واقعاً تیم پر تلاشی است و ما  اولین شکست آنها را رقم زدیم و خدا را شکر بعد از باختی که مقابل مس داشتیم توانستیم در این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

او درخصوص آمار خوب نفت مسجدسلیمان در بازی با تیم‌های بزرگ ادامه داد: ما بازی با تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و فولاد را بدون هیچ‌گونه باختی پشت‌سر گذاشتیم که این برای تیم بدون ادعای نفت که با هزینه کم و بازیکنان جوان بسته شده آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. می‌خواهیم در لیگ برتر شگفتی‌ساز شویم و نشان دهیم فقط تیم‌های پرستاره نمی‌توانند مدعی باشند و ما هم قابلیت این قضیه را داریم. اگر نفت مسجدسلیمان بیش از این حمایت شود قطعاً بهتر از اینها نتیجه می‌گیریم.

نائیج‌پور درمورد دیدار با ماشین‌سازی که قرار است در تبریز برگزار شود، اضافه کرد: امسال بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد و ماشین‌سازی تشنه برد است. ما هم حسابی تمرین و آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم به روند خوب‌مان ادامه دهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز