آیین نامگذاری آکادمی ژیمناستیک بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی؛

سردار قاسمی: ملتی که معنای شهادت را درک کرده از هیچ تهدیدی هراس ندارد ‌

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰۵
سردار قاسمی: ملتی که معنای شهادت را درک کرده از هیچ تهدیدی هراس ندارد ‌
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: دنیا باید بداند ملتی که معنای شهادت را درک کرده از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

به گزارش برنا، سردار سید قاسم قاسمی در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آیین نامگذاری آکادمی ژیمناستیک بنام آن شهید بزرگوار، ضمن قدردانی از میزبانی فدراسیون ژیمناستیک برای برگزاری این مراسم عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی رزمنده ای شجاع بود که در ۸ سال دفاع مقدس و در بسیاری از عملیات خطیر حضور داشت.

او گفت: جنگ ایران و عراق، جنگ دو کشور نبود بلکه ۳۹ کشور در حمایت از عراق، مرزهای کشورمان را مورد تعرض قراردادند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان‌ در امور ایثارگران افزود: کشورهای عربی با پول هایشان و کشورهای اروپایی، با امکاناتشان از عراق حمایت کردند به طوریکه ۱۳۱ شهر ما را بمباران شیمیایی کردند و هیچ یک از کشورهای مدعی حقوق بشر به این مساله معترض نشدند.

او با بیان اینکه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس دوران سختی را پشت سر گذاشتند تاکید کرد: وجود پر برکت امام (ره) و غیرت مردم دست به دست هم داد تا ضمن دفاع از کشور، دشمن نیز طعم شکست را بچشد.

سردار قاسمی در ادامه سخنانش متذکر شد: دنیا باید بداند ملتی که معنای شهادت را درک کرده از هیچ تهدیدی هراس ندارد ‌و سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی دانش آموخته مکتب ائمه اطهار (ع) با درک مفهوم شهادت در برابر دشمنان اسلام ایستاد تا طعم شهادت را چشید و به لقا الله پیوست.

او در بخش دیگری از سخنانش فضائل اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد توجه قرار دادو افزود: تواضع، مردمی بودن و فارغ از تشریفات دنیوی توانست نه تنها در قلب مردم ایران بلکه در دل تمامی مردم شناخته شود.

او گفت: امیدوارم همه ما و همه کسانی که عهده دار مسوولیت هستند با تاسی از ایشان در مسیر زندگی حاج قاسم سلیمانی قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز