واکنش قائم مقام باشگاه نساجی به اظهارات مسوولان ذوب آهن؛

اعتراض حق باشگاه ذوب‌آهن است اما..../این بازی ۶ امتیازی است!

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۵۵۷۳
اعتراض حق باشگاه ذوب‌آهن است اما..../این بازی ۶ امتیازی است!
قائم‌مقام باشگاه نساجی درخصوص واکنش‌های تند باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به داوری‌ها پیش از بازی با نساجی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا؛  ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص داوری ها اظهار داشت:  طبیعی است هر باشگاهی از حقوق خود دفاع کند، در فصل اخیر تیم ما هم براساس اشتباهات متعدد داوری متضرر شده که حتی دو مرتبه عذرخواهی کتبی کمیته داوران از نساجی را شاهد بودیم.

او  با بیان اینکه ذوب‌آهن باشگاه قابل احترامی است، افزود: همان‌طور که در جدول می‌بینیم، بازی نساجی و ذوب‌آهن دیداری حساس و به‌قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی است. به‌همین منظور سازمان لیگ و کمیته داوران نباید تحت تاثیر اعتراضات شدید باشگاه ذوب‌آهن قرار گیرد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه اگر قرار به بیانیه دادن باشد، ما از ابتدای فصل باید بارها بیانیه می‌دادیم اما به‌منظور احترام به داوران و حفظ آرامش آنها به‌جز یکی دو مورد، دیگر اعتراض نکردیم، خاطرنشان کرد: حرف ما این است که پیش از بازی به این مهمی، علی‌رغم اینکه اشاره کردیم که اعتراض حق باشگاه ذوب‌آهن است اما زمان مناسبی برای این امر نبود.

سیف‌الله‌پور با تاکید بر اینکه نساجی تا اندازه‌ای از اشتباهات داوری متضرر شد که حتی ما مجبور شدیم دست به تغییر کادر فنی بزنیم، تصریح کرد: درحال حاضر تمام نگرانی باشگاه نساجی این است، با توجه به اینکه ذوب‌آهن هم شرایط مشابهی با ما دارد، خدای ناکرده اتفاقات غیرفوتبالی برای ما بیفتد.

 اوبا اعلام اینکه هفته قبل هم از کمیته داوران خواستیم داورانی برای بازی‌های نساجی انتخاب کنند که بتوانند با پرواز مستقیم، خود را به مازندران برسانند، گفت: مسافت زیاد محل زندگی برخی داوران با مازندران گاهاً به بیش از هزار کیلومتر هم می‌رسد و داور باید چند مسیر هوایی یا زمینی را طی کند تا به مازندران برسد. این مساله باعث خستگی داور می‌شود و بدون شک بر کیفیت داوری اثرگذار است. یا اینکه داوری برای ما از جنوب کشور قضاوت کرده که حتی برای رسیدن به مازندران، زمینی آمده و متاسفانه برایش بلیت پرواز نگرفتند.

 

نظر شما