لیگ برتر والیبال؛

آخرین تلاش‌های قزوینی‌ها و اردکانی‌ها برای حفظ شانس حضور در پلی‌آف

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۱۰۴۸
آخرین تلاش‌های قزوینی‌ها و اردکانی‌ها برای حفظ شانس حضور در پلی‌آف
هفته بیست‌وششم لیگ برتر مردان فردا با شش دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های شهرداری قزوین و خاتم اردکان که در آستانه از دست دادن شانس صعود به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها هستند، به مصاف راه‌یاب ملل کردستان و شهداب یزد خواهند رفت.

به گزارش برنا؛ هفته یازدهم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (چهارشنبه) با 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

تا کنون تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان، لبنیات هراز آمل، شهداب یزد و سایپا تهران که در رتبه‌های اول تا ششم جدول قرار دارند، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده‌اند و از سوی دیگر دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه که در رتبه های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند، صعود نکردشان در هفته‌های پیش مسجل شده است.

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر دو تیم شهرداری قزوین و خاتم اردکان شرایط حساسی دارند زیرا احتمال قطعی نشدن صعود آنان بسیار زیاد است؛ این دو تیم برای صعود به مرحله پلی‌آف، علاوه بر این که باید در تمامی دیدارهای باقی مانده دور مقدماتی فاتح میدان باشند، نتیجه دیگر بازی‌ها نیز در جایگاه آنان نقش مهمی خواهد داشت، اما هنوز ناامید نشدند.

خانه والیبال تهران فردا میزبان سه مسابقه است که جدال فولاد سیرجان و هورسان رامسر یکی از دیدارهای حساس این سالن خواهد بود. فولادی‌ها که در هفته بیست‌وپنجم به سختی شهرداری گنبد را شکست دادند، این هفته باید به مصاف تیمی بروند که شکست برایش به منزله یک گام دوری از مرحله پلی‌آف خواهد بود.

هورسان در حال حاضر با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و در دیدار مقابل فولاد سیرجان، به دنبال کسب دهمین پیروزی خود در این رقابت‌ها است. نماینده سیرجان نیز با 17 برد و 49 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. دیدار دور رفت دو تیم در هفته چهاردهم سه بر دو به سود سیرجان به پایان رسید و هورسانی‌ها به دنبال جبران این نتیجه نیز هستند.

در دیگر مسابقه حساس خانه والیبال، تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان به مصاف سایپا خواهد رفت. شاگردان ناصر شهنازی با 15 برد و 48 امتیاز در رتبه ششم جدول هستند و تنها پنج بازی دیگر فرصت دارند که شرایط خود را در جدول بهبود دهند، اما شکست صدرنشین کار آسانی نیست و باید دید تمهیدات دو سرمربی با تجربه، چه نتیجه‌ای برای این مسابقه رقم خواهد زد. مسابقه دور رفت دو تیم در هفته سیزدهم برگزار شد و نماینده اصفهان سه بر یک سایپا را شکست داد.

سالن فدراسیون والیبال نیز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان سه مسابقه خواهد بود که در نخستین مسابقه، شهرداری گنبد میزبان آذرباتری ارومیه است. شاگردان عظیم جزیده باید در این مسابقه فاتح میدان شوند و شکست تیم دوم ارومیه کار سختی برای آنان نیست. مسابقه نمایندگان ارومیه و گنبد که از قطب‌های مهم والیبال ایران هستند، همیشه جذاب و دیدنی بوده و این مسابقه نیز حتما دیدنی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در هفته پانزدهم برگزار شد و آذرباتری سه بر صفر مغلوب شهرداری گنبد شد.

تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در هفته بیست‌وششم لیگ برتر مردان استراحت دارند و برنامه کامل دیدارهای این هفته و اسامی داوران و ناظران نیز به قرار زیر است:

ساعت 11، خانه والیبال

شهرداری ورامین – پیکان تهران

داور اول: احمد سرمست، داور دوم: مسعود ذوقی، ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه و ناظر فنی: یونس حسن‌زاده

ساعت 11، سالن فدراسیون

شهرداری گنبد – آذرباتری ارومیه    

داور اول: قادر صادقی، داور دوم: کیوان عابد‌زاده، ناظر داوری: علی یاوری و ناظر فنی: محمد پژوه

 

ساعت 14، خانه والیبال

فولاد سیرجان – هورسان رامسر

داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: اصغر میرزایی، ناظر داوری: اسماعیل صباغ و ناظر فنی: محمدحسن خوشدل

ساعت 14، سالن فدراسیون

خاتم اردکان – شهداب یزد

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: امیرحسین مشفقی، ناظر داوری: امیر صداقت و ناظر فنی: اصغر درفش کاویان

 

ساعت 17، خانه والیبال

سایپا تهران – فولاد مبارکه سپاهان    

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: امید فولادی‌وندا، ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری و ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد

ساعت 17، سالن فدراسیون

راه‌یاب ملل کردستان – شهرداری قزوین

داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان، ناظر داوری: محسن ترابی و ناظر فنی: امین برق‌لشگری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز