سردار قاسمی:

دکتر سلطانی‌فر و معاونین وزارت ورزش و جوانان حامی سرسخت ایثارگران هستند

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۱۴۲۰
مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه از حمایت وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه در راستای رسیدگی به امور ایثارگران جامعه ورزش و جوانان به نیکی نام برد.

به گزارش برنا، سردار سید قاسم قاسمی در مراسم بزرگداشت روز ملی شهید و بزرگداشت روز جانباز با حضور خانواده ایثارگران جامعه ورزش و جوانان با گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا و در پیش بودن روز جانباز اظهار داشت: جامعه ورزش 5 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است و 135 شهید مدافع حرم همچنین 17 بانوی شهیده در هشت سال دفاع مقدس از دیگر افتخارات جامعه ورزش در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 35 درصد از بدنه وزارت ورزش و جوانان را ایثارگران تشکیل می دهند که شامل 2 هزار و یکصد نفر در سطح ستاد و کشور محسوب می شود.

وی از رویکرد مدیران استانی در راستای توجه به موضوعات مختلف ایثارگران تقدیر کرد.

قاسم قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک هزار و سیصد مکاتبه برای رفع مشکلات جانبازان، رزمندگان و آزادگان جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور صورت گرفته و پیگیری لازم بعمل آمده، تصریح کرد: در سال گذشته 1 میلیارد تومان وام از 6 تا 16 میلیارد تومان به ایثارگران اهدا شده است.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان از پوشش معلولان نیز در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این افتخار را داریم که در دفاع از حقوق معلولین جامعه ورزش هم خدمت کنیم و خوشبختانه با حضور محمود خسروی وفا . کمیته ملی پارالمپیک در آسیا و جهان همیشه حرف برای گفتن داشته تا جاییکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط دنیا برافراشته شده است و در این زمینه حمایت های دکتر سلطانی فر و معاون توسعه ورزش قهرمانی هم قابل توجه بوده است.

سردار قاسمی از تبدیل وضعیت 628 نفر از کارکنان ایثارگر وزارت ورزش و جوانان به رسمی خبر داد و از حمایت های دکتر سلطانی فر به نیکی نام برد و تاکید کرد : وزیر ورزش و جوانان و معاونانشان دلسوزانه برای جامعه ایثارگری این وزارتخانه وقت گذاشتند و حامی سرسخت ایثارگران هستند که شایسته است از آنها تشکر کنم.

وی همچنین از حمایت اوحدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به نیکی نام برد و از حضور وی و سردار حاج علی فضلی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز