هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

از دربی خودروسازان تا کورس تماشایی در صدر

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱۵
از دربی خودروسازان تا کورس تماشایی در صدر
در ادامه بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر شاهد برگزاری 3 بازی دیگر هستیم که می‌تواند در معادلات جدولی موثر باشد.

 به گزارش برنا؛ در حالی که جمعه شب با برگزاری 5 بازی پرونده هفته بیست و سوم لیگ برتر باز شد، امشب این رقابت ها با برگزاری 3 بازی دیگر به پایان می رسد.

در زیر بازی های باقی مانده از این هفته را با هم مرور می کنیم:

سپاهان اصفهان - مس رفسنجان 

کورس تماشایی در صدر

شاگردان رسول نویدکیا پس از تساوی که در اصفهان برابر پرسپولیس داشتند، حالا باید برای باز پس گیری صدر در دیداری خانگی برابر مس رفسنجان به میدان بروند. سپاهان که پس از پیروزی پرسپولیس در دربی صدر را با توجه به تفاضل گل از دست داد، حالا باید در بازی خانگی به مصاف مس رفسنجان برود. 

شاگردان محمد ربیعی در شرایطی برای دیدار برابر سپاهان راهی اصفهان شده اند که در 2 هفته اخیر توفیقی نداشته و 2 باخت یک بر صفر را تجربه کرده و حالا امیدوارند نوار ناکامی های خود را پایان داده و برابر یکی از مدعیان قهرمانی نتیجه بگیرند. مس از بازی های قبلی خود در لیگ برتر صاحب 28 امتیاز شده است و در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.  

سایپا تهران- پیکان تهران

دربی دیگری در راه است 

جدال خودروسازان تهرانی، دیدار ویژه این هفته از لیگ برتر است تا دو روز پس از دربی سرخابی ها شاهد برگزاری دربی خودروسازان در هفته بیست و سوم باشیم. سایپا که از هفته قبل فراز کمالوند را روی نیمکت خود می بیند برابر ماشین سازی تبریز به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد، حالا باید در برابر تیم مهدی تارتار به میدان برود.

پیکان به عنوان حریف امشب سایپا در بازی اخیر خود در دیدار مهمی برابر تراکتور به میدان رفت که اتفاقا نتیجه آن دیدار نیز با تساوی یک- یک به پایان رسید تا دو تیم خودروساز با نتایجی مشابه دربی ویژه ای را در بازی های هفته بیست و سوم برابر هم داشته باشند. ساپیا و پیکان در آستانه این دیدار به ترتیب با کسب 19 و 27 امتیاز عناوین پانزدهم و نهم را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده اند.

نفت‌ مسجد سلیمان - ماشین‌ سازی‌تبریز

استقلالی‌ها به هم رسیدند

شاگردان محمود فکری در تلاش هستند در مصاف با تیم انتهای جدولی لیگ برتر، 3 امتیاز مهمی را به دست آورند. نفت مسجد سلیمان که دیدار هفته گذشته اش برابر فولاد به تعویق افتاده با استراحت بیشتر در مقایسه با رقبای دیگر برای برگزاری بازی اش در هفته بیست و سوم به میدان می رود. نفت که در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد در بازی خانگی به دیدار ماشین سازی می رود که کماکان اولین تیم در خطر سقوط به دسته پایین محسوب می شود.

شاگردان علیرضا اکبرپور در حالی به مسجد سلیمان سفر می کنند که در آخرین بازی خود برابر سایپا به تساوی 2-2 دست پیدا کردند تا یک امتیاز این دیدار نتواند جایگاه این تیم در قعر جدول را تغییر دهد. تقابل امشب فکری و اکبرپور به عنوان استقلالی های سابق، تقابل جالب توجهی محسوب می شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز