سردار قاسمی:

مدیون شهدا و ایثارگران هستیم/ راه شهدا را باید پاس بداریم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۳۵۴۴
سردار قاسمی غیرت مردم و جوانان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با رهبری امام خمینی رحمت الله علیه را اتفاق بزرگی داست که با جانفشانی و ایثارگری باعث مقاومت ایران در برابر دشمنان و پیروزی های بزرگی شد و تاکید کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید راه و مسیر انها را پاس بداریم و ادامه دهیم چرا که حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

به گزارش برنا، سردار قاسم قاسمی در نشست ستاد اجرایی دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات پیروزمندانه ازادسازی خرمشهر قهرمان گفت: زمانی که عراق به ایران حمله کرد و جنگ تحمیلی اغاز شد شرایط بسیار سختی را سپری می کردیم و ارتش نازه در حال بازسازی بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم تازه تشکیل شده بود اما مردم با غیرت ایران به فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه وارد صحنه شدند و در دفاع مقدس پیروزی های بزرگی را به ارمغان اوردند و رشادت ها و دلاورمردیهایی را که به منصه ظهور رساندند در تاریخ ماندگار شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس از نوجوان 12 ساله تا پیمرد 90 ساله با اخلاص و تعهد عازم نوار های مرزی کشور شدند و با جانفشانی و ایثارگری با عزت و شرف از کیان مملکت دفاع کردند و اقتدار ایران اسلامی را در برابر دشمنان تا دندان مسلح به ارمغان اوردند.

سردار قاسمی تاکید کرد: همه ما به شهدا و یثارگران مدیونیم و باید راه و مسیر انها را پاس بداریم و ادامه دهیم چرا که حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

وی با تاکید بر برگزاری با کیفیت دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار اظهار داشت: انچه مسلم ات حرکت در مسیر شهدا می تواند توفیقات ارزشمندی را برای ایران اسلامی در راستای توسعه و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز