تقدیر مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران از سلطانی‌فر؛

سردار قاسمی: توجه وزیر ورزش و جوانان نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران قابل تقدیر است

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۹۲۵۵
سردار قاسمی: توجه وزیر ورزش و جوانان نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران قابل تقدیر است
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با اشاره به حمایتهای دکتر سلطانی فر از خانواده ایثارگر این وزارتخانه گفت: به نمایندگی از ایثارگران کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و استان‌ها به عنوان جانباز و سرباز انقلاب از وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی که همکاری و همدلی نزدیکی با مجموعه ایثارگران داشتند تقدیر می‌کنم.

به گزارش  برنا؛  سردار قاسمی در آیین رونمایی از تمبر و نماد کاروان المپیک توکیو و مراسم تجلیل از خادمان ورزش ایران یکی از افتخارات خود را حضور در وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: دکتر سلطانی‌فر به عنوان یک برادر بزرگتر حق استادی بر گردن من دارند و توجه خاص ایشان به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر این عزیزان از وزیر ورزش را به دنبال داشت.

مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران افزود: به گفته ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها نگاه دکتر سلطانی فر همواره عاطفی و سراسر مهربانی بوده است و من نیز به نمایندگی از ایثارگران کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و استان‌ها به عنوان جانباز و سرباز انقلاب از وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی که همکاری و همدلی نزدیکی با مجموعه ایثارگران داشتند تقدیر می‌کنم.

سردار قاسمی همچنین خدمات ارزنده رییس کمیته ملی المپیک را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: دکتر صالحی امیری مردی متواضع است و وحدتی که میان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان ایجاد کردند بی‌سابقه بود که وزارت ورزش را محوریت و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی را بازوان این محور قرار دادند.

مشاور وزیر ورزش در بخش پایانی سخنانش خطاب به وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گفت: سلام شما را به خانواده شهدا ابلاغ خواهم کرد چرا که ایثارگران و جانبازان همانند قهرمانان و ورزشکاران به شما علاقمند هستند و امیدوارم کاروان المپیک و پارالمپیک با سربلندی از توکیو بازگردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز