ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رفت و آمدها به پرسپولیس ضربه نمی‌زند/ انتخاب سجادی را به فال نیک می‌گیریم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۵۹۰۰
پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که من، پنجعلی و فرشاد در مقاطعی از پرسپولیس جدا شدیم خیلی‌ها معتقد بودند این تیم با افت بدی روبرو می‌شود اما نفرات جدید آمدند و جای خالی جدا شده‌ها را به خوبی پر کردند.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت جدید گفت: این انتخاب و تایید صلاحیت را باید به فال نیک گرفت. دکتر سجادی علاوه بر اینکه یکی از چهره های پرافتخار در عرصه ورزش و قهرمانی در ایران است در زمینه مدیریت هم فرد توانمندی است و رزومه او نشان می دهد می تواند در این سمت موفق باشد. امیدوار هستم که تلاش های او در نهایت منجر به اوج گیری ورزش ایران در تمامی رشته ها شود. 

چهره سرشناس پرسپولیس اشاره‌ای به شرایط این روزهای قرمزها داشت و درخصوص وضعیت تیم گل‌محمدی افزود: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و کم کم آماده می شود تا خود را برای فصل فوتبالی مهم دیگری آماده کند. در این برهه موفقیت در نقل و انتقالات می تواند ضامن موفقیت پرسپولیس شود تا این تیم بتواند از عنوان قهرمانی فصل قبل خود و قهرمانی های سال های اخیرش به خوبی دفاع کند.

او درمورد جدایی تعدادی از مهره‌های اصلی و تاثیر آن روی روند فنی و نتیجه‌گیری این تیم در فصل پیش رو تاکید کرد: پرسپولیس نام بزرگی است و این رفت و آمدها به این نام بزرگ ضربه نمی زند. در پایان هر فصل در سال های دور و نزدیک بازیکنان زیادی از این تیم رفته اند اما پرسپولیس با روند خوب به کار خود ادامه داده است. این خاصیت تیم های بزرگ است که به شخص و بازیکن خاصی متکی نیستند. یادم می آید زمانی که من، پنجعلی و فرشاد هم در مقاطعی از پرسپولیس جدا شدیم خیلی ها معتقد بودند این تیم با افت بدی روبرو می شود اما نفرات جدید آمدند و جای خالی جدا شده ها را  به خوبی پر کردند. در سال های اخیر بازیکنان اصلی زیادی را از دست دادیم اما نفرات جدیدی که جذب شدند، توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند تا جدایی نفرات قبلی احساس نشود.

محمدخانی با تمجید از خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس نفرات خوبی هستند که همگی در تیم های قبلی خود عملکردهای خوبی را از خود ارائه داده اند که توانسته اند مورد توجه گل محمدی قرار بگیرند. یحیی مربی باهوشی است و در این چند سال انتخاب های خوبی را داشته است و اطمینان دارم امسال هم پرسپولیس را با بهترین شرایط راهی مسابقات خواهد کرد.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی درخصوص بازی‌های این تیم در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: تیم ملی کار سختی پیش روی دارد و باید با برنامه برای بازی ها خود را آماده کند. ما نیروهای فنی خوبی را در تیم ملی داریم و کادر فنی هم در این مدت نشان داده که شناخت خوبی را از تیم ایران به دست آورده است. امیدوارم پتانسیل بالای فنی تیم و درایت کادر تیم ملی منجر به صعود بی دردسر و مقتدرانه ایران به جام جهانی شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز