جواد فروغی:

مقام معظم رهبری اشراف کاملی به موضوعات ورزشی دارند/ شاخصه دیدار با رهبری، صمیمیت و توجه به ورزشکاران است

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۵۸۴۰
مقام معظم رهبری اشراف کاملی به موضوعات ورزشی دارند/ شاخصه دیدار با رهبری، صمیمیت و توجه به ورزشکاران است
قهرمان بازی های المپیک در رشته تیراندازی گفت: مقام معظم رهبری شناخت دقیق و کاملی نسبت به موضوعات ورزشی دارند و‌ با اشراف کامل به بیان دیدگاه های خود برای توسعه و‌ پیشرفت ورزش کشور پرداختند.

به گزارش برنا، جواد فروغی با بیان اینکه مشتاق دیدار با رهبر معظم انقلاب بودم، اظهار داشت: خوشحالم که این دیدار رخ داد ‌‌و خروجی آن، نشاط و انرژی خاصی بود که برای قهرمانان به ارمغان آمد و باعث رفع خستگی شد و انرژی مضاعفی را برای ادامه فعالیت قهرمانان به همراه داشت.

قهرمان بازی های المپیک توکیو، توجه و اشراف رهبر معظم انقلاب به موضوعات محتلف ورزش کشور را ستایش کرد و توضیح داد: بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری درخصوص ورزش کشور بیانگر اشرافیت کامل ایشان به مسائل جزئی و کلی ورزش است و مطالعات خوب و دقیقی نسبت به عرصه ورزش کشور دارند.

فروغی ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب به رفع مشکلات ورزشکاران و قهرمانان بسیار حائز اهمیت است و یک پشتوانه معنوی برای جامعه ورزش محسوب می شود.

این طلایه دار کاروان ایران در المپیک گفت: شاخصه این دیدار صمیمیت و توجه رهبر معظم انقلاب به جامعه ورزش و قهرمانان بود که با وجود مشکلات کرونا این دیدار را لغو نکردند و با کمال میل قهرمانان را به حضور پذیرفتند و حتی با دقت صحبت های ما را شنیدند و نسبت به آن واکنش مثبت داشتند.

فروغی گفت: در فرصتی که پیش آمد و نظرات خود در محضر رهبر معظم انقلاب را بیان کردم، استفاده از توان مربیان داخلی، بومی سازی ورزشی و میدان دادن به توانمندی‌های مدیریتی جوانان در عرصه ورزش را مطرح کردم که خوشبختانه، رهبر معظم انقلاب هم توجه ویژه ای به این موضوعات داشتند.

قهرمان المپیک گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، عازم کربلای معلا هستم تا در یک موکب درمانی که در مسیر زائران حرم مطهر امان حسین علیه السلام و ماه منبر بنی هاشم قرار دارد، خدمتگذار عاشقان ثارالله در آستانه اربعین باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز