امروز منتشر شد؛

پیام سردار قاسمی به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۷۱۰۹
پیام سردار قاسمی به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: در هفته دفاع مقدس، با پاسداشت مقام بلند خالقان و حماسه آفرینان آن، به یادمان لحظات باشکوه از تاریخ ایران می ‌نشینیم که درخشش آن به نمادی از مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برای همه آزادی خواهان جهان شد.

به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس طی پیامی یاد و خاطره شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا

در هفته دفاع مقدس، با پاسداشت مقام بلند خالقان و حماسه آفرینان آن، به یادمان لحظات باشکوه از تاریخ ایران می ‌نشینیم که درخشش آن به نمادی از مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برای همه آزادی خواهان جهان شد.

چهل و یکمین سالگرد دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازاندیشی در مجاهدت، ایثار و صلابت کسانی است که از گران­بهاترین سرمایه زندگی خویش گذشتند تا حقانیت اسلام و انقلاب و عشق به ایران را به جهانیان نشان دهند و نیز یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق توانستند سال‌ها در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران، مقاومت جانانه نمایند و پیروزی پرشکوه‌شان را در صفحه تاریخ ماندگار نمایند.

اینجانب با ارج نهادن به مقام والای همه ایثارگران دوران دفاع مقدس، این قهرمانان ملی و اسطوره‌های همیشه جاودان، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی ایثارگران و رزمندگان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی، تمامیت ارضی و حراست از میهمن عزیزمان ایران، توفیق روز افزون مسألت دارم.

سید قاسم قاسمی
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز