مهاجم ایرانی زنیت درگیر حواشی؛

ادعای عجیب سایت روسی درباره زندگی شخصی سردار آزمون+ سند و جزئیات

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۳۷۱۵
ادعای عجیب سایت روسی درباره زندگی شخصی سردار آزمون+ سند و جزئیات
یک سایت روسی ادعای عجیبی درباره زندگی شخصی و یک پرونده در جریان، درباره آزمون مطرح کرد.

به گزارش برنا، سایت sport-express روسیه ادعای عجیبی را درباره سردار آزمون مطرح کرد. این سایت نوشته یکی از دلایل مهمی که ممکن است سردار را به جدایی از زنیت ترغیب کند مشکلی است که در زندگی شخصی سردار به وجود آمده است.

سردار

در گزارش این رسانه آمده است: یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سردار شود حواشی مربوط به نفقه فرزند اوست که این مهاجم ایرانی علاقه‌ای به افشای آن ندارد. اردیبهشت امسال بود که دختری به نام آلیا (اهل کازان) ادعا کرد از سردار آزمون بچه‌‌دار شده و باید نفقه او را دریافت کند. سردار این مساله را قبول ندارد و با وجود ارسال ماهیانه 12 هزار روبل برای مادر بچه، قبول ندارد این بچه متعلق به او است. آلیا هم روی به اقدامات قانونی آورده و می‌خواهد 20 درصد از حقوق سردار را که چیزی حدود 750 هزار یورو است را دریافت کند. هویت این دختر کاملا مخفی است و فقط مشخص شده او در کازان زندگی می‌‌کند و در ماه می یک دختر به دنیا آورده است.

این مخفی بودن به درخواست خود او بوده و تنها وکلیش، آندری دمیترف است که پیگیری وضعیت را انجام می‌دهد و حاضر به مذاکره علنی با سردار شده است. این وکیل روسی گفت: آلیا نمی‌خواهد توجهات را جلب کند زیرا یک دختر 5 ماهه دارد. او از سال 2019 با سردار رابطه‌ای طولانی داشته و مکاتباتی وجود دارد که این موضوع را تایید می‌کند.

این رسانه در این خصوص نوشته سردار آزمون هیچ‌گاه در انظار عمومی با زنان ظاهر نشده و حالا این مساله می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود. به همین دلیل هم آزمون هیچ‌گاه درباره این مساله اظهارنظر نکرده است. وکیل او تمام ادعا‌ها را کذب خوانده اما دیمیتریف اعلام کرده وقتی مکالمه بین سردار و آلیا تایید نشده باشد می‌توان گفت شایعه ساخته شده اما وقتی پرونده در جریان است یعنی یک ادعا پذیرفته شده است.

طبق ادعای سایت روسی قرار است روز 8 دسامبر (17 آذر) در سن‌پترزبورگ یک جلسه برگزار شود اما خود سردار به دلیل بازی زنیت مقابل چلسی احتمالا در دادگاه حضور نخواهد داشت. امکان دارد در این جلسه آلیا، هویتش را فاش کند اما وکیلش اعلام کرده آلیا نمی‌خواهد پرونده خیلی دادگاهی شود و همه‌چیز باید مسالمت آمیز حل شود.

دیمیتریف گفت: 12 هزار روبل ماهیانه از طرف خود سردار پرداخت نمی‌شود و اطرافیان او این کار را می‌کنند. ما مدارک‌مان را ارائه خواهیم کرد. اگر ماجرا شایعه است، چرا این کار انجام می‌شود؟ حتی خود آزمون یک نام پیشنهادی برای دختر داشته اما آلیا آن را قبول نکرده است. اگر سردار در جلسه 17 آذر حضور نداشته باشد مشکلی نیست و با وکلای او در ارتباطیم. امیدواریم همه چیز حل شود. مدرکی مبنی بر مبلغ حقوق سردار شماهده نکرده‌ام اما آلیا طبق قانون می‌تواند 25 درصد از حقوق سردار را دریافت کند که اگر دستمزد او 3 میلییون یورو باشد، مبلغ دریافتی آلیا 750 هزار یورو خواهد بود. احتمالا بزرگترین نفقه در روسیه. خروج سردار تاثیری در پرونده نخواهد داشت و پرونده در جریان است و در حال تکمیل آن هستیم.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز