شاه‌محمدی: دربی ۹۰ دقیقه دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد، گلی رد و بدل نمی‌شد/ خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۹۶۳۳
شاه‌محمدی: دربی ۹۰ دقیقه دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد، گلی رد و بدل نمی‌شد/ خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود
جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: دو تیم برای نباختن در این بازی به میدان رفته بودند.

جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، درباره نمایش سرخابی‌های پایتخت در دربی 97 اظهار داشت: بازی دربی همان طور که پیش بینی می شد، خوب و جذاب نبود و به نظر می رسید ترس از نباختن و حواشی بعد از شکست، سرمربیان دو تیم را برای مسابقه محتاط کرده بود و شاید اگر این بازی یک 90 دقیقه دیگر هم ادامه پیدا می کرد، گلی رد و بدل نمی شد.

شاه‌محمدی تاکید کرد: در مقایسه عملکرد دو تیم باید بگویم که تیم پرسپولیس از نظر گردش و مالکیت توپ شرایطی بهتر از استقلال داشت و استقلال در این دیدار برنامه ای جز دفاع کردن نداشت و از این راه مسیر پرسپولیس را برای رسیدن به گل بسته بود.

وی در ادامه افزود: اگرچه این دیدار در غیاب هواداران و تماشاگران برگزار شد اما فشارهای قبل از بازی و ترس از نباختن و همین طور کری خوانی های مدیریتی، استرس را در بازی ایجاد کرده بود تا در مجموع شاهد مسابقه جذابی از دو تیم نباشیم. 

شاه‌محمدی درباره حواشی اظهارات مدیران و مصاحبه‌هایی که از سوی مسئولان دو باشگاه در رسانه‌ها منتشر شده بود به خبرنگار برنا گفت: ما از مدیران دو باشگاه انتظار دیگری داشتیم. کری خوانی در شان مدیران نیست و فکر می کنم این مصاحبه ها و کری خوانی ها در نهایت به زیبایی و جذابیت دربی ضربه زد، چرا که دو تیم با ترس و استرس برای نباختن به میدان رفتند و در نهایت این موضوع به ضرر فوتبال و هواداران شد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به عملکرد بازیکنان دو تیم تصریح کرد: با توجه به همان استرس و فشاری که روی بازیکنان دو تیم به وجود آمده بود هیچ کدام از بازیکنان دو تیم نتوانستند نمایش ویژه و خاصی را در بازی اجرا کنند اما به نظر من از پرسپولیس فرشاد فرجی و از استقلال هم سیدحسین حسینی عملکرد بهتری را در مقایسه با بقیه بازیکنان از خود نشان دادند. 

وی در مورد نیمکت نشینی مهدی عبدی و فرصت کمی که در دربی برای حضور در زمین به او داده شد، گفت: این مساله به نظر مستقیم کادر فنی برمی‌گردد اما در مجموع از نظرم مهاجمان پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را نداشته و با باز شدن پنجره این تیم به تقویت در فاز تهاجمی و جذب مهاجم نیاز مبرم دارد تا رقابت در خط حمله برای حضور در ترکیب بیشتر شود و مهاجمان در ادامه فصل شرایط بهتری را داشته باشند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز