محمد عمری در گفت‌و‌گو با برنا

می‌خواهم از پرسپولیس به اروپا برسم/ از اعتماد کادر فنی ممنونم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۶۰۵۹
می‌خواهم از پرسپولیس به اروپا برسم/ از اعتماد کادر فنی ممنونم
بازیکن جوان تیم پرسپولیس از اولین حضور خود در ترکیب قرمزپوشان ابراز رضایت کرد.

محمد عمری، بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد اولین حضورش در ترکیب تیم در دیدار برابر فجرسپاسی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: چند هفته ای است در لیست 18 نفره حضور داشتم اما شرایط برای حضورم در زمین مهیا نمی شد ولی خوشحال هستم در دیدار برابر فجرسپاسی مربیان به من اعتماد کردند و این فرصت را دادند تا برای اولین بار در یک دیدار رسمی برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان بروم و جواب محبت و اعتماد کادر فنی را بدهم.

وی در مورد دقایقی که در بازی برابر فجر در ترکیب به بازی گرفته شد، تاکید کرد: درست است این بازی اولین حضورم در ترکیب پرسپولیس بود اما از خیلی وقت پیش خودم را برای این بازی آماده کرده بودم و خدارا شکر همان طور که کادر فنی از من خواسته بود کار خودم را در زمین اجرا کردم و بدون استرس سعی کردم تاکتیک ها و برنامه های کادر فنی را انجام دهم. خوشبختانه مربیان پس از بازی از من راضی بودند و این مسئله برای من یک دنیا ارزش داشت.

عمری در خصوص هدف‌گذاری‌اش برای آینده فوتبالی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر فوتبالیستی در ایران این آرزو را دارد که پیراهن این تیم را برتن کند و من هم خیلی خوشحال هستم که توانسته ام به این افتخار دست پیدا کنم. 15 دقیقه حضور در اولین تجربه برای من از حضور در 10 بازی به صورت فیکس در تیم های دیگر بهتر و باارزش تر است. هدف گذاری و هدف اصلی فوتبالیست ها در ایران بازی در پرسپولیس است تا از این طریق به تیم ملی و لژیونر شدن برسند که من هم از این قضیه مستثنی نیستم و می خواهم از پرسپولیس به اروپا برسم. 

وی در ادامه تاکید کرد: پس از بازی اول راه برای حضور بیشتر من در ترکیب پرسپولیس مهیا شده و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم باز هم اعمتاد کادر فنی را به خود جلب کرده و در بازی های بعدی نیز حضور بهتر و بیشتری داشته باشم. در این راستا تلاشم را بیشتر کنم. در حال حاضر خیلی از نظر ذهنی و بدنی آماده ام.

هافبک پرسپولیس با اشاره به حمایت بازیکنان و همبازیانش پس از اولین حضورش در ترکیب گفت: همه بچه ها از من حمایت کردند و به من دلگرمی دادند تا بتوانم در بازی های آینده حضور بیشتر و موفق تری در ترکیب پرسپولیس داشته باشم. 

وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: علاوه بر لیگ برتر برای جام حذفی هم برنامه داریم و می خواهیم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی قهرمان شویم. با پیروزی برابر ذوب آهن مسیرمان برای موفقیت در جام حذفی هموار می شود و قصد داریم با دبلی جذاب در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز