غلامرضا محمدی در گفتگو با برنا:

برد یزدانی دلچسب تر بود/ کشتی پرچمدار در المپیک است

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۴۷۵۴
پیشکسوت کشتی ایران گفت: حمایت خوبی از ما صورت گرفت و فدراسیون سنگ تمام گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی بیمه رازی در خصوص قهرمانی این تیم در رقابتهای جام باشگاه های جهان صحبت کرد.

کشتی گیر سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا اظهار داشت: کشتی پرچمدار ورزش ماست و پرچمدار در المپیک. خدا را شکر می کنم و خیلی خوشحالم که توانستیم موفقیت چشمگیری برای کشتی ایران کسب کنیم و تیم بیمه رازی را برای دومین بار متوالی قهرمان جهان کنیم.

غلامرضا محمدی افزود: با توجه به قهرمانان ارزنده ایرانی و خارجی که در تیم داشتیم توانستیم کشتی های بسیار زیبایی را با حریفان بگیریم و تماشاگرانی که به استادیوم آمده بودند به وجد آمدند. در سال قبل نیز ایران میزبان این مسابقات بود و رقابتها در جویبار برگزار شد و امسال تهران میزبان خوبی برای این تورنومنت بود.

سرمربی تیم بیمه رازی ادامه داد: در این دوره از رقابتها فدراسیون کشتی خوشبختانه سنگ تمام گذاشت و از لحاظ کمی و کیفی مسابقات دارای شرایط ایده آلی بود. مسئولین حمایت خوبی را امسال از کشتی انجام دادند و تجربه نشان داده که هربار حمایت خوبی از کشتی صورت گرفته نتیجه دلخواه بدست آمده است. ایران میزبان خوبی برای جهان است.

وی در ادامه بیان داشت: نسبت به سال گذشته مسابقات خیلی بهتر بود و تیم هایی هم که شرکت کرده بودند آمادگی خوبی را داشتند به خصوص تیم کفایتی مشهد که بازی قبل از فینال را با این تیم انجام دادیم. ما برای مسابقه با کفایتی شرایط حساسی را داشتیم و تصمیم فنی را برای این رقابت اتخاذ کردم و به دو تا از کشتی گیران از جمله رضا یزدانی استراحت دادم و توانستیم نتیجه لازم را هرچند با سختی از کفایتی بگیریم.

محمدی افزود: در فینال با آمریکایی مواجه شدیم که نسبت به سال گذشته تیم بهتری را داشت و از قهرمان المپیک لندن بهره می برد. ولی بچه ها با کشتی جسورانه ای که گرفتند توانستیم به جز قاسمی بقیه کشتی ها را ببریم. در فینال همه خوب کار کردند به خصوص رضا یزدانی که در کمتر از 2 دقیقه توانست قهرمان المپیک لندن را ضربه فنی کند و نشان داد که در لندن حقش طلا بود.

کشتی گیر سابق تیم ملی ایران در خصوص آینده تیم بیمه رازی خاطرنشان کرد: تیم بیمه رازی با هدفی پا به کشتی گذاشت که بتواند سال به سال پیشرفت بیشتری داشته باشد و استعدادهای کشتی کشور را جمع کند. قصد بیمه رازی فقط تیم داری و باشگاه داری نیست و قرار است که در آینده نزدیک یک آکادمی تأسیس شود که در تمام رده های سنی استعدادهای کشتی را جذب کنیم و پرورش دهیم.

سرمربی تیم بیمه رازی در خصوص حضور کشتی گیران خارجی در تیم اظهار داشت: ما در رقابتهای حرفه ای حضور داریم و هر تیمی می تواند 2 کشتی گیر خارجی را در تیمش داشته باشد همانطور که تیم آمریکا نیز 2 بازیکن ایرانی را در اختیار داشت و این مسئله در تمام دنیا حل شده است.

محمدی در ادامه گفت: اکثر کشتی گیران ما بسیار عالی کردند ولی برتری رضا یزدانی در مقابل جک وارنر پیروزی دلچسب تری بود. امیدوارم که شاهد پیشرفت کشتی گیران و پیروزی آنها در تمامی عرصه ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز