تغییرات اخیر برای قرار گرفتن نساجی در مسیر موفقیت است؛

صنیعی‌فر: نکونام یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود/ امیری را با شناخت کامل به عنوان مدیرعامل نساجی انتخاب کردم

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰:۱۷
کد خبر: ۶۸۳۰۱۷
صنیعی‌فر: نکونام یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود/ امیری را با شناخت کامل به عنوان مدیرعامل نساجی انتخاب کردم
مالک باشگاه نساجی مازندران معتقد است تغییر و تحول اخیر در کادر فنی برای حفظ اعتبار فوتبال قائمشهر و قرار گرفتن تیمش در مسیر موفقیت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد صنیعی‌فر گفت: در بحث فنی و در دوران مربیگری داوود مهابادی معتقدم اسیر اشتباهات داوری و بدشانسی شدیم اما این تغییرات اجتناب‌ناپذیر است کمااینکه گاهی گریبان مربیان بزرگ جهان را هم می‌گیرد.

وی ادامه داد: به طور مثال می‌توان به کارلو آنچلوتی اشاره کرد که با دنیایی افتخار در این فصل در بایرن مونیخ موفق نبود و باشگاه مجبور به تغییر او و استفاده از یوپ هاینکس شد. البته از این دست نمونه‌ها در فوتبال خودمان هم فراوان است و تصمیم جدید چیزی از ارزش‌های داوود مهابادی، مربی با اخلاق کشورمان، کم نمی‌کند. ضمن آن‌که باید از مربیان قبلی و پیشکسوتان نساجی همچون حسین مسگرساروی، نادر دست‌نشان، محمود فکری و ... هم قدردانی کنم که زحمات زیادی در این تیم کشیده و از ما حمایت می‌کنند.

مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم خاطرنشان کرد: جواد نکونام یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که نظیر او در فوتبال ایران انگشت‌شمار هستند. فوتبالش را  خیلی دوست داشتم و خوشحالیم که از این چهره بین المللی فوتبال کشورمان در تیم ریشه‌دار و پرطرفدار نساجی مازندران بهره می‌بریم. ان‌شاءالله با استفاده از تجارب ارزنده نکونام به هدف برسیم.

فرهاد صنیعی‌فر با اشاره به برخی شیطنت‌های اخیر علیه مدیرعامل نساجی مازندران یادآور شد: از تمام مدیرانی که در سال‌های اخیر در تیم نساجی فعالیت کرده‌اند شناخت کامل دارم و کارنامه آنها را مطالعه کرده‌ام. باید تاکید کنم علی امیری با شناخت کامل برای مدیرعاملی نساجی انتخاب شده و مورد تایید و وثوق من است. هر دو در مقطع کنونی نکونام را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفتیم. انتخابی که مورد استقبال شدید هواداران نساجی هم قرار گرفته و پالس‌های مثبتی بابت گزینش جواد نکونام از قائمشهر و مازندران دریافت کرده‌ام.

صنیعی‌فر افزود: امروز نیازمند حمایت همه جانبه هواداران پرشور و با معرفت نساجی و پیشکسوتان باشگاه هستیم و امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده با جان و دل از تیم حمایت کنند تا به همت کادر فنی جدید و بازیکنان ارزشمندی که در اختیار داریم آرزوی چندین ساله مردم خوب و خونگرم قائمشهر را محقق کنیم.

photo_2018-02-28_10-48-02 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز