سعید لطفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به لحاظ فنی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد/ باید سرمربی بعدی ثبات داشته باشد/ خواسته هواداران به حق است

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۶:۴۴:۵۴
کد خبر: ۸۴۶۲۱۸
استقلال به لحاظ فنی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد/ باید سرمربی بعدی ثبات داشته باشد/ خواسته هواداران به حق است
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است آبی‌پوشان می‌توانند عنوان نایب قهرمانی لیگ را بدست بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید لطفی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: جدا از مسائل حاشیه ای به نظر من پس از آمدن فرهاد مجیدی تیم به لحاظ فنی و تاکتیکی عملکرد خوبی داشته و در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز آبی پوشان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. همانگونه که دیدید گل سالم را مردود اعلام کردند و وقتی در چنین بازی حساسی این اتفاق رخ می دهد ناخودآگاه من هوادار هر فکری به ذهنم خطور می کند.

وی در ادامه درباره بازی بعدی استقلال مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: نباید فکر کنیم بازی ساده ای مقابل این تیم خواهیم داشت. فکر می کنم با توجه به میزبانی و حمایت هواداران استقلال بتواند در این بازی به هر سه امتیاز دست پیدا کند و در صورت عدم نتیجه گرفتن سپاهان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

لطفی در ادامه با اشاره به انتخاب سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: چند نکته درباره سرمربی آینده استقلال وجود دارد و آن هم این است که فرد به لحاظ مدیریتی و فنی مورد تایید کمیته فنی باشگاه باشد و بعد اینکه با او یک قرارداد بلند مدت 3یا 4 ساله و با دقت در بندها ببندیم. باید سرمربی بعدی ثبات داشته باشد و زودتر انتخاب شود تا تیم را برای فصل بعد ببندد. این موضوع بسیار مهم است.

این مدافع سابق تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: سابقه حضور در تیم های پایه استقلال را داشتم، آن زمان طرحی به مدیرعامل دادم که استقلال را از قبال فروش بازیکن به در آمد بسیار بالایی دست پیدا می کرد. مدیر وقت به من گفت خودم وقتی تکلیفم با هیات مدیره برای ماندن در 2 سال آینده مشخص نیست، چگونه طرح بلندمدت تو را قبول و اجرا کنم و به همین دلیل است که باید گفت ثبات مدیریت هم در کنار ثبات مربی باید مدنظر باشد.

لطفی در پایان اظهار داشت: هواداران به حق از استقلال انتظار دارند و امیدوارم فصل بعد برعکس امسال که در بسیاری از مقاطع حساس بدشانس بودیم، استقلال با قدرت بتواند در لیگ و آسیا موفق باشد و دل هوادارانش را شاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز