کاظم دستگردی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی‌های فکری تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد/ ایونت‌های مختلفی در هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۹۱۳۵۴۵
بازی‌های فکری تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد/ ایونت‌های مختلفی در هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود
رئیس انجمن بازی‌های فکری کشور گفت: جدیدا در کشور ما بازی‌های فکری بین آحاد مردم جامعه خیلی مورد علاقه و توجه قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاظم دستگردی، رئیس انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی، به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص تاثیرات بازی‌های فکری بیان کرد: بحث بازی‌های فکری شامل تمام افراد جامعه می‌شود و فعالیت در آن از دو یا سه سالگی شروع می‌شود و تا سالمندی ادامه دارد، یعنی همه اقشار جامعه را در برمی‌گیرد.

او افزود: توجه به این بازی‌ها می‌تواند کمک‌های زیادی به فرهنگ خانواده‌ها، بالا بردن ضریب هوشی ورزشکار و جمع کردن خانواده‌ها دور هم بکند. انجام دادن این بازی‌ها نیز می‌تواند ذهن افراد را فعال نگه دارد.

دستگردی اظهار داشت: جدیدا در کشور ما بازی‌های فکری بین آحاد مردم جامعه خیلی مورد علاقه و توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل افزایش جذابیت آن برای مردم، دورهمی‌هایی است که در این زمان کم‌تر دیده می‌شود، مردم کم‌تر دور هم جمع شوند و خانواده‌ها کم‌تر وقت برای مهمانی‌ دارند. اما الان بازی‌های فکری این فضاها را برایشان ایجاد می‌کند و به همین دلیل جذابیت آن بین خانواده‌ها و جوانان بیشتر شده است.

رئیس انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ما یک دوره مسابقات بازی‌های فکری در استان تهران داریم. همچنین ایونت‌های بازی‌های فکری برای تمام مردم، در سراسر کشور و در قالب باشگاه‌های فکری برگزار می‌شود.

نظر شما