الهه دارستانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

با مبلغ قرارداد یک بازیکن می‌توان یک تیم را بست/ تا زمانی که حمایت مالی از بخش بانوان نشود رشدی را شاهد نخواهیم بود

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۹۲۸۱۸۷
با مبلغ قرارداد یک بازیکن می‌توان یک تیم را بست/ تا زمانی که حمایت مالی از بخش بانوان نشود رشدی را شاهد نخواهیم بود
کارشناس بسکتبال گفت: تا زمانی که حمایت مالی از بخش بانوان نشود رشدی را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الهه دارستانی، کارشناس بسکتبال، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال فدراسیون کار خوبی را انجام داد و آن هم تقسیم نفرات در تیم‌های مختلف بود که به نظرم همین موضوع باعث شد جذابیت بازی‌ها دو چندان شود چون اکثر تیم‌ها در یک شرایط برابر هستند و تیم تک قطبی در لیگ نداریم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم در مجموع لیگ با کیفیتی را داریم و اگر همین روند ادامه‌دار باشد شاهد یک فصل متفاوت در لیگ بانوان خواهیم بود. در حال حاضر تیم‌های نامی‌نو، شهرداری گرگان و نفت از مدعیان اصلی محسوب می‌شوند ولی بازهم نمی‌توانیم از الان درمورد شانس قهرمانی تیم‌ها صحبت کنیم.

دارستانی به اشاره به انحلال تیم‌ها افزود: یکی از موضوعاتی که در کنار سایر مسائل باعث می‌شود لیگ جذاب و با کیفیتی را شاهد باشیم تعداد تیم هاست. طبیعی است که هرچه تعداد کم‌تر باشد از جذابیت و پویایی بازی‌های کاسته می شود. امسال تیم‌های خوبی اعلام آمادگی کردند ولی متاسفانه همه به دلیل مشکلات مالی کنار کشیدند.

سرمربی هیرو خاطرنشان کرد: هیرو، صدرای شیراز و دانشگاه آزاد همه به دلیل شرایط بد اقتصادی منحل شدند و حتی حالا هم برخی از تیم‌ها با هزینه شخصی در لیگ تیمداری می‌کنند که واقعا دشوار است. در این زمینه تنها فدراسیون است که می‌تواند به بخش بانوان کمک کند آن هم جذب اسپانسر است تا زمانی که حامی مالی سمت ورزش بانوان نیاید اوضاع همین طور خواهد بود. باور کنید مبلغ قرارداد یک بازیکن در لیگ مردان به تنهایی می‌تواند یک تیم در بخش بانوان را از انحلال نجات دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز