جمیل لطف‌الله نسبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات داخلی ملاک افت یا پیشرفت پینگ‌پنگ‌بازان نیست/ بازیکنان جوان ما تجربه بین‌المللی خوبی دارند

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۹:۲۴
کد خبر: ۹۳۸۹۹۸
مسابقات داخلی ملاک افت یا پیشرفت پینگ‌پنگ‌بازان نیست/ بازیکنان جوان ما تجربه بین‌المللی خوبی دارند
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان گفت: بازیکنان جوانی که الان در تیم ملی هستند کم تجربه نیستند و از تجربه بین‌المللی خوبی برخوردار هستند.

به گزارش گروه ورزشی‌خبرگزاری برنا، جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان بیان کرد: بازی‌ها بسیار نزدیک بود و در سطح خوبی برگزار شد، رقابت‌های باکیفیتی در این انتخابی به ویژه از ورزشکاران جوان دیدیم که خیلی خوب بازی کردند. چندتا از بازیکنان ما از رده جوانان به بزرگسالان آمدند.

وی افزود: نیما و نوشاد به دلیل این‌که بازی‌های زیادی با هم انجام دادند، دیدارهای آن‌ها به عادت تبدیل شده و نمی‌توان نتیجه این رقابت‌ها را به حساب پیشرفت یا پسرفت گذاشت. همچنین شرایط روانی و جسمی روزی که بازی می‌کنند، بسیار موثر است.

لطف‌الله نسبی اظهار داشت: در مسابقات داخلی به دلیل این‌که بچه‌ها به نوع بازی یکدیگر عادت ندارند و تکنیک، نقاط ضعف و قدرت هم را می‌شناسند، خیلی نمی‌توان ملاک افت یا پیشرفت ورزشکار قرار داد. تفاوت بازیکنان در مسابقات بین‌المللی مشخص می‌شود که اهمیت بیشتری دارد و در آن‌جا سطح واقعی بچه‌ها مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان در پایان گفت: بازیکنان جوانی که الان در تیم ملی هستند هم کم تجربه نیستند و از تجربه بین‌المللی خوبی برخوردار هستند. وضعیت مالی فدراسیون به شکلی است که نمی‌توانیم همه رده‌های سنی را دائما به مسابقات برون‌مرزی اعزام کنیم، به همین دلیل شاید بعضی بازیکنان از نظر تجربی فاصله داشته باشند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز