هدیه کاظمی:

تعویق المپیک می‌تواند یک فرصت برای ورزش جهان باشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۸۵۲۰۳
تعویق المپیک می‌تواند یک فرصت برای ورزش جهان باشد
ملی پوش کایاک ایران و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تعویق المپیک می‌تواند برای ورزش جهان یک فرصت باشد که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هدیه کاظمی ملی پوش کایاک ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره شرایط تمرینی‌اش در روزهای قرنطینه اظهار کرد: مثل همه مردم در خانه هستم و قرنطینه را رعایت می‌کنم اما در این روزها تلاشم این بوده که تمرین داشته باشم و آمادگی‌ام را حفظ کنم. قطعا شرایط مثل اردو نیست اما تلاشم را می‌کنم که آمادگی بدنی‌ام حفظ شود و افت نکنم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ تمرینات در روزهای قرنطینه گفت: ورزشکاران در شهرهای خودشان هستند و خب نمی‌توان اردو داشته باشیم اما نکته مهم این روزها سلامت است و باید مراقب باشیم تا به مشکل برنخوریم. در کنار آن نکته مهم تمرین کردن است تا آماده باشیم. به هر حال ما قبل از عید تمرینات بسیار پرفشاری داشتیم و این شرایط نباید بر روی آمادگی ما تاثیر بگذارد.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا در پاسخ به این سوال که تعویق المپیک چه تاثیری بر روی شرایط قایقرانی داشته است؟ تصریح کرد: به نظرم این اتفاق فرصتی بود که برای همه ایجاد شده اما نکته مهم این است که چطور از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بوده و همه ورزشکاران جهان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و اکنون این فرصت برایشان ایجاد شده است که باید از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به تمرینات ملی پوشان پیش از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: مسابقات انتخابی المپیک قرار بود فروردین برگزار شود و ما در فصل سرما با تمام وجود تمرین کردیم تا بتوانیم برای رقابت‌ها آماده شویم که این مسابقات لغو شد. دوباره فشار تمرینات کاهش پیدا کرد. حالا منتظر هستیم تا برنامه‌ریزی‌ها مشخص شود.

کاظمی همچنین گفت: امیدوارم خیلی زود این ویروس ریشه کن شود. با آرام شدن وضعیت فدراسیون جهانی برنامه ریزی جدید برای انتخابی المپیک نیز مشخص می‌شود و ما باید با بهترین شرایط برنامه ریزی کنیم و تمرین داشته باشیم. قطعا این موضوع بسیار مهم است و باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی در پایان ضمن تشکر از کادر درمانی کشور تصریح کرد: واقعا قدردان تلاش این عزیزان هستم. شبانه روز زحمت کشیدند و حتی در تعطیلات سال نو کنار خانواده خود نبودند. کار آن‌ها ارزشمند است و قطعا جبران نخواهد شد. من برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز