مهر پلمب بر انبار ۱۴۰ میلیارد ریالی لوازم و قطعات خودرو

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۷۷۷۸
مهر پلمب بر انبار ۱۴۰ میلیارد ریالی لوازم و قطعات خودرو
فرمانده انتظامی استان کرمان از پلمب یک انبار در شهر کرمان که ۱۴۰ میلیارد ریال لوازم و قطعات خودرو را احتکار کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، ضمن اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات تحقیقاتی از دپو و احتکار قطعات و لوازم خودرو در ۳ ساختمان مسکونی به متراژ ۳ هزار متر مربع در مرکز شهر کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت خبر و با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از محل، موفق شدند بیش از ۱۲۰ هزار قطعه لوازم خودروی احتکار شده را کشف کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه پلیس کرمان، مبارزه با قاچاق کالا با هدف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را همواره در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق از سوی افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز