رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان:

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یک حامی ویژه برای جوانان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۸۵۷۵
میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یک حامی ویژه برای جوانان است
رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: آقای میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یک حامی ویژه برای جوانان است و ضمن قدردانی از حمایت‌هایشان، سعی می‌کنیم با اجرایی کردن اهدافمان برنامه‌ها را بهتر و سریع پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد احمدی‌نژاد در در مراسم اعطای احکام کمیسیون‌های تخصصی مجمع جوانان استان کرمان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان پرداخت و گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجمع جوانان را بر اساس آئین نامه مجمع ملی جوانان کشور راه اندازی کردیم و به دنبال آن، انتخاباتی بین اعضای کمیسیون‌ها طی دو هفته کاری انجام شد و اعضا، هیئت رئیسه خود را انتخاب کردند.

او افزود: پس از انجام بررسی‌ها و صدور احکام، از امروز به بعد کمیسیون‌ها باید با هماهنگی‌های لازم کارهایشان را به انجام برسانند.

احمدی نژاد تصریح کرد: اعتبار ویژه‌ای قرار است به کمیسیون‌ها داده شود تا بتوانند برنامه‌های خود را به بهترین نحو پیش ببرند.

جوانان حلقه ای برای اتحاد بین دستگاه های اجرایی

او خطاب به اعضای هیئت رئیسه بیان داشت: از امروز با هماهنگی مجمع، کار‌های خود را پیش ببرید تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

احمدی نژاد تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی باید بر اساس تخصص‌های خود، برنامه هایشان را به صورت شش ماهه یا یک ساله ارائه کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را یک حامی ویژه برای جوانان دانست و ضمن قدردانی از حمایت‌هایش، بیان داشت: سعی می‌کنیم با اجرایی کردن اهدافمان برنامه‌ها را بهتر و سریع پیش ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز