فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب یا اصولگراست

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۹۶۱۶
بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب یا اصولگراست
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هفته بسیج یک فرصت است؛ ما متولی هستیم و بسیج، بسیج انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ ایران است و بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب و اصولگرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار حسین معروفی در دیدار با مدیر کل صدا و سیما استان کرمان با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ، آرمان و مدل مدیریت انقلابی و جهادی است، گفت: اگر مدل مدیریت انقلابی و جهادی را با تبعیت محض از امام، حجت و ولی امر خدا در جامعه ساری و جاری کنیم، یقینا امنیت پایدار خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: زمانی که امنیت پایدار به وجود می آید، آسایش، آرامش و پیشرفت در کشور به وجود خواهد آمد و این فرهنگ، همان فرهنگ جهادی، انقلابی و بصیرتی است.

وی افزود: تبعیت محض از ولایت موجب عزت و شرف ملت ایران و آنها انسان هایی می شود که سد بلای ملت ایران می شوند؛ چرا که انقلاب اسلامی با مردم ایران تعریف می شود، مردمی که پای انقلاب خود ایستاده اند و دشمن به منظور مقابله با مردم ما را تحریم می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: فرهنگ بسیج برگرفته از بزرگ بسیجی تاریخ بشریت یعنی پیامبر اعظم(ص) است؛ چرا که بنیان گذار حقیقت و حقیقی بسیج پیامبر (ص) است که بعد از ورود نازنین و پر خیر و برکت ایشان از مکه به مدینه ابتدا حکومت اسلامی را تشکیل دادند و برای بقای حکومت اسلامی بسیج را سازمان دادند.

سردار معروفی ابراز کرد: امام نیز بزرگترین نگاهشان در انقلاب اسلامی برگرفته از نگاه حقیقت دین و تشکیل حکومت اسلامی بود که برای بقای آن مجموعه ای را تعریف کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که بالاترین و بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است؛ به این معنی که هر چه به مردم خدمت کنیم، مردم امیدوار و دشمن نا امید می شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با فرهنگ عاشورایی بن بست شکن است، ادامه داد: امروز در بسیج ۲۰ میلیون نفر عضو داریم که همه این افراد افتخار می کنند که قاسم سلیمانی و فرزندان شهید سلیمانی هستند که این مسئله یک فکر و جریان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جغرافیای کشور تعریف نمی شود و فراتر از آن است و جمهوری اسلامی جزی از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تأثیر بسیج را در انصارالله می بینیم و انصارالله یعنی مقابله با تمامی پلیدی ها، زشتی و مقابله با آمریکا، وهابیت و اسرائیل.

سردار معروفی افزود: زیبایی بسیج را در سوریه می بینیم که هشت سال سردمداران کفر برای آن سناریو تعریف کردند، زیبایی بسیج را در حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان و در گردان های رزم بسیج فلسطین می بینیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: هر کس در پیکره بسیج جای گیرد، یقینا مصونیت دارد، چرا که عاشورایی و کربلایی می شود، پای حقیقت دین و انسانیت می ایستد و به دنبال اعتلا، رشد، شرف و عزت است و ناموس پرستی نیز در بسیج تعریف می شود که ان برگرفته از عاشورا است.

وی با اشاره به فشارهای دشمن، اتفاقات منطقه و ذوق زدگی برخی در کشور بدون تدبیر در سال جاری بیان کرد: هفته بسیج یک فرصت است؛ ما متولی هستیم و بسیج، بسیج انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ ایران است و بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب و اصولگرا است.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه بسیج مانند سپاه فدای انقلاب، مردم و ولایت می شود، خاطر نشان کرد: هفته بسیج، فرصت برجسته کردن خدمات در حوزه اجتماعی است چرا که این مسئله امید به جامعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز