کتاب "سردار دل ها" در سرفصل های آموزشی سازمان سواد آموزی قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۸۹۱۳
کتاب سردار دل ها در سرفصل های آموزشی سازمان سواد آموزی قرار گرفت
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کتاب "سردار دل ها" در سرفصل های آموزشی سازمان سواد آموزی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد ضیاالدینی در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل و مدیران، روسا و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که در فصل شناسایی و جذب قرار داریم، به علت تغییر سامانه از 5 شهریور خللی ایجاد شد و امکان ثبت نام نداشتیم و کلاس گذاری را نتوانستیم انجام دهیم باید تلاش کنیم در این فرصت محدود حجم تحت پوشش برای مناطق مختلف را تکمیل و در سامانه ثبت کنیم.

 وی تاکید کرد: از مسئولان سوادآموزی شهرستان ها و مناطق انجام تکالیف واگذاری خواسته شود و ما هم در جلسات تخصصی به پرسش ها و مشکلات آن ها پاسخ خواهیم داد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این فرصت برای استان فراهم شده که کتاب سردار دل ها در سرفصل های آموزشی سازمان سوادآموزی قرار گیرد، این کتاب به پیشنهاد آموزش و پرورش استان و همکاری چند استان دیگر و وزارت تکمیل شده که جزو منابع تدریس قرار می گیرد و در هفته سوادآموزی با حضور مجازی 10 هزار نفر رونمایی می شود.

ضیاالدینی گفت: مناطقی که ظرفیت تاسیس مراکز یادگیری محلی با رویکرد مهارت آموزی در حوزه سواد آموزی دارند موارد را معرفی کنند که مجوز داده شود.

 

 

نظر شما