استاندار کرمان:

نمادسازی شهری کرمان باید متناسب با ادبیات و گفتمان سردار سلیمانی باشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۲۷۹۶
نمادسازی شهری کرمان باید متناسب با ادبیات و گفتمان سردار سلیمانی باشد
استاندار کرمان گفت: نمادسازی و فضاسازی شهر کرمان بعد از شهادت سردار سلیمانی باید متناسب با ادبیات و گفتمان مقاومت پیش رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در آیین افتتاح بوستان آفتاب با قدردانی از احداث فضاهای اختصاصی بانوان با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی کشورمان عنوان کرد: احداث این مجموعه‌های تخصصی به نام بانوان بسیار پسندیده و ضرورت کشور ایرانی اسلامی است.

وی ادامه داد: بوستان آفتاب سومین مجموعه پارک اختصاصی بانوان است و تا پایان دوره شورا، پنج منطقه شهری کرمان دارای بوستان اختصاصی بانوان خواهند شد.

استاندار کرمان همچنین به خبر خوب شهردار برای احداث بوستان اختصاصی کودکان اشاره کرد و گفت: از ایده‌های جذاب در حوزه فضاسازی‌های تخصصی حمایت خواهیم کرد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه شهر کرمان تا رسیدن به زیبایی‌های خاص خود فاصله دارد، بیان داشت: استان کرمان زادگاه شهید سلیمانی است و از این پس مقصد حضور جمع زیادی از هموطنان و سایر کشورها خواهد بود، لذا نگاه دنیا به شهر کرمان متفاوت است.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی شهر کرمان به عنوان نماد استان، باید متناسب با ادبیات، گفتمان مقاومت و نمادسازی متناسب با این دیدگاه در فضاسازی شهری تغییرات ایجاد کند.

بوستان 'آفتاب' علاوه بر زمین‌های بازی کودکان، والیبال، بسکتبال، دوچرخه، پینگ‌پنگ، اسکیت، والیبال ساحلی و بدمینتون، محل کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، محل ورزش همگانی و نمایشگاه، کافی‌شاپ و غیره ایجاد شده است.

 

 

نظر شما