استاندار کرمان عنوان کرد:

مشارکت بالا در انتخابات بسیاری از معادلات بین المللی را به نفع ما رقم خواهد زد/ آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۱۲۴۷
مشارکت بالا در انتخابات بسیاری از معادلات بین المللی را به نفع ما رقم خواهد زد/ آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور
استاندار کرمان با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در حال بهبود پیدا کردن است گفت: باید برحسب وظایف دینی، اسلامی و ملی خود در انتخابات شرکت کنیم و مردم باید بدانند که مشارکت بالا در انتخابات خیلی از مشکلات کشور را حل و بسیاری از معادلات بین المللی را به نفع ما رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی وند در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز 20 اسفندماه فرآیند ثبت نام از داوطلبان شورای شهر همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده است که در همین راستا تمامی فرمانداری های سراسر استان آمادگی لازم برای ثبت نام از دواطلبان را دارند.

وی با بیان اینکه براساس آخرین آمار، تاکنون حدود 50 نفر در سطح استان برای ثبت نام اقدام کرده اند افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان، توصیه و خواهش ما از کسانی که می خواهند ثبت نام کنند این است که از طریق اپلکیشین، سایت وزارت کشور و یا دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام در این انتخابات اقدام کرده و ضرورتی بر مراجعه حضوری نیست.

عالی ترین مقام دولت در استان کرمان ادامه داد: اگر کسانی علاقه مند هستند که با حضور در فرمانداری ها به صورت حضوری ثبت نام کنند، خواهش می کنیم که فرآیند ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و در روزهای  اول نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زینی وند با دعوت از همه کسانی که شرایط و توانمندی حضور در شورای شهر و روستا به عنوان پارلمان های محلی را دارند اظهار داشت: امیدواریم انتخاباتی پرشور و با انتخابات بهترین ها توسط مردم را در 28 خردادماه 1400 شاهد باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه آمادگی کامل در سراسر استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور وجود دارد، تصریح کرد: در روزهای گذشته و براساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی مانورها و آموزش های لازم برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات صورت گرفته و در حال حاضر در امر برگزاری انتخابات در استان کرمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

زینی وند با اشاره تشکیل هیات های اجرایی شهرستان به مدت 5 روز از 19 اسفندماه گفت: برای انتخابات 28 خردادماه سال آینده، 3015 شعبه اخذ رای (سیار و ثابت) در سراسر استان کرمان پیش بینی شده که در همین راستا 45 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در استان مشارکت خواهند داشت.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه استان کرمان هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی برگزاری انتخابات قرار دارد افزود: انتخابات امری مهم است و انتطار داریم جوانان، زنان و افراد تحصیلکردها حتما در انتخابات کاندیدا شده تا در تصمیم گیری های شهر و روستایشان سهیم بوده و بتوانند شهر و روستای خودشان را به دلخواه خودشان بسازند.

وی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 در حد انتظار نبود اما برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش بینی ما این است که مشارکت بالایی را داشته باشیم.

زینی وند با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به مردم است اظهار کرد: قبول داریم در سال های گذشته سختی های بسیاری بر مردم تحمیل شده است که ناشی از بیماری کرونا، تحریم و ... بوده است اما مردم باید بدانند که مسئولین کوتاهی نکرده و همه ارکان نظام در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات وارده بر مردم را کم کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در حال بهبود پیدا کردن است افزود: باید برحسب وظایف دینی، اسلامی و ملی خود در انتخابات شرکت کنیم و مردم باید بدانند که مشارکت بالا در انتخابات خیلی از مشکلات کشور را حل و بسیاری از معادلات بین المللی را به نفع ما رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه این کشور را خود مردم ساخته، برای آن شهید داده، زحمت کشیده و در این 42 سال انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند خاطر نشان کرد: فردای روز انتخابات که رییس جمهور و اعضای شورای شهر انتخاب می شوند، اگر این انتخاب با پشتوانه و مشارکت بالایی باشد بسیاری از مسائل کشور حل کردنش آسان خواهد شد و مردم باید بدانند که هم اکنون با مشارکت خودشان می توانند این زحمات 42 ساله خودشان را به ثمر بنشانند.

 

نظر شما