فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد:

با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را دنبال می کنیم/کرمان؛ استان برتر کشور در حوزه انتظامی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۴
با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را دنبال می کنیم/کرمان؛ استان برتر کشور در حوزه انتظامی
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را دنبال می کنیم چون بحث سلامت مردم در میان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در دوران شیوع کرونا در استان اظهار داشت: در 29 نقطه استان، پست‌های ایست و بازرسی مستقر کردیم که تاکنون بیش از هزار و 518 نیرو در این پست‌ها به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه 8350 دستگاه خودرو در شهرهای قرمز و نارنجی استان به مبدا عودت داده شده است، افزود: در مجموع در این ایام، 13 هزار و 357 مورد اعمال قانون توسط همکاران ما صورت گرفته که حدود 11 هزار مورد آن در زمینه منع تردد شبانه ، 1100 مورد در مناطق درون شهری و 540 مورد نیز در محورهای برون شهری بوده که برخی از این جریمه ها با ارایه مجوز بخشیده شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تعداد بازدید از اصناف را حدود 2886 مورد اعلام و بیان کرد: تاکنون به 3244 واحد صنفی تذکر لسانی و متاسفانه در 79 مورد مجبور به پلمب شده ایم.

وی با تاکید برآنکه با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را دنبال می کنیم اظهار د: نقاهتگاهی با ظرفیت پذیرش حدود 100 تخت را آماده کرده ایم که در هر زمانی که دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کنند، آماده پذیرش بیمار خواهیم بود.

ناظری با بیان اینکه با توجه به پیشتیبانی های صورت گرفته در سال گذشته، کرمان استان برتر کشور در حوزه انتظامی معرفی شد، عنوان کرد: امسال نیز همان بنا را داریم و نشان داده ایم که با استفاده از ظرفیت های برون ناجایی و ظرفیت های داخلی می توانیم با یک تعامل و همراهی و همدلی با سازمان ها و نهادها و بهره گیری از ظرفیت ارزشمند مردمی، جایگاهمان را ارتقا دهیم.

وی راه اندازی قرارگاه سرقت ها را اتفاقی بسیار مهم دانست و پیشنهاد کرد: برای کنترل سرقت ها، باید همه سازمان ها و نهادها پای کار بیایند و کمک دهند زیرا با توجه به ظرفیت های استان درصنایع، معادن و ... می توانیم با ایجاد اشتغال برای این افراد و کمک به خانواده های آنها، این مشکل را تا حدودی حل کنیم.

ناظری تصریح کرد: با توجه به آمار و ارقام در طرح نوروزی و در سال جاری وضعیت استان به ویژه در حوزه جرایم خشن و موضوعات خاص خوب است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته وظایف ذاتی خود را بهتر از گذشته انجام دهیم و همچنین با توجه به ظرفیت ها و انجام اقدامات راهبردی، بتوانیم برخی از موضوعات این حوزه به صورت کلی ریشه کن کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز