فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بزرگترین کمک مؤمنانه تلاش برای سلامتی مردم است

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۰۲۸۳
بزرگترین کمک مؤمنانه تلاش برای سلامتی مردم است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و بسیج، با هدف قرنطینه خانگی برای سلامتی مردم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: نکته‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند، توصیه‌ای نبود بلکه یک فرمان بود که به همین دلیل کلیه نیرو‌های مسلح بلافاصله پای کار آمدند.

او افزود: نگاه ما جدا از وظایف ذاتی وسازمانی است بلکه وظیه و رسالتی است که نسبت به اجرای فرمان، با همه توانمان باید مراقبت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بزرگترین کمک مومنانه تلاش برای سلامت مردم است، افزود: این طرح برای پیشگیری، رهگیری، اقدامات مراقبتی، حمایتی و نظارتی انجام شد و این را ابلاغ کرده‌ایم تا کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در محلات انجام شود تا قرنطینه را به‌خوبی اجرا کنیم.

سردار معروفی بیان کرد: از هیئت‌ها و عزادارن درخواست کرده‌ایم نذورات را در دو بخش توزیع ارزاق و پخت و پز داشته باشند و ما این نذورات را به نام بانیان توزیع می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی می‌توانیم نقاط قرمز را مشخص کنیم تا محله سبز ما آلوده نشود و این طرح محله‌محور، مسجدمحور است و همه مسئولان و دستگاه‌ها در آن نقش دارند و بسیج در میدان قرار می‌گیرد.

سردار معروفی با بیان اینکه نمی‌خواهیم مردم را بترسانیم فقط مردم آگاه باشند، افزود: ما حسینی‌وار در صحنه می‌آییم و تعطیلی‌ها برای ما بی معنی بوده و آماده باش ۱۰۰ درصد هستیم تا فشار‌ها را کم کنیم و دو هفته همه با هم تلاش کنیم تا از این قضیه عبور کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی‌تواند با کرونا مقابله کند و اگر مردم کمک نکنند، نمی‌توان بیماری را کنترل کرد.

او از اعلام فراخوانی خبر داد که بر اساس آن تمام افرادی که در حوزه نظام سلامت تجربه دارند به مراکز نظام سلامت و جامعه پزشکی مراجعه و ثبت‌نام کنند تا با هماهنگی دانشگاه ساماندهی و آموزش داده شوند و بالای سر بیماران حضور یابند تا فشار بر کادر درمان کاهش یابد.

سردار معروفی درخصوص تعطیلات بیان کرد: در تعطیلات پیش‌رو ما هیچ کس را به استان کرمان راه نمی‌دهیم و هیچ‌کس هم نباید از استان بیرون برود و ورود افراد از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و مرکز استان به مناطق ییلاقی هم ممنوع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در شرایط خاصی هستیم، افزود: در مراسم عزاداری و تاسوعا و عاشورا احساسی عمل نکنیم با توسل به اهل بیت (ع) و سیدالشهدا (ع) از این امتحان بیرون آییم و انشاالله خداوند این ویروس منحوس را از ما دور کند.

سردار معروفی افزود: برای مقابله با کرونا، دو وجه شامل می‌شود که اقدام عملی مسئولان اجرایی و مردم است و هر دو را باید با هم ببینیم و توصیه رهبری هم همین است و سپاه و بسیج با تمام توان آمده است و هر چه داریم در اختیار گذاشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز