روایت فرمانده سپاه از امدادرسانی شهید سلیمانی در زلزله بم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۸۵۱۶
روایت فرمانده سپاه از امدادرسانی شهید سلیمانی در زلزله بم
فرمانده کل سپاه پاسداران که ظهر دوشنبه برای شرکت در آیین چند طرح آبرسانی در مناطق محروم به شرق استان کرمان سفرکرده با اشاره به اقدامات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش وی در امدادرسانی در زلزله سال ۸۲ بم یاد او را گرامی داشت.

به گزارش برنا؛ سردار سرلشکر حسین سلامی در بدو ورود به فرودگاه بم در جمع خبرنگاران گفت: هر زمان وارد بم می شوم یاد خاطرات تلخ زلزله برایم زنده می شود؛ آن زمان سه روز در خدمت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج احمد کاظمی بودیم که با استفاده از بالگرد در امدادرسانی به مردم بم نقش تعیین کننده ای داشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر این شهدا، از جمله اهداف سفر به شرق استان کرمان را ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزمی یگان های مستقر در این استان و شرکت در آیین افتتاح چند طرح آبرسانی عنوان و بیان کرد: در این سفر برای افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی در سپاه ثارالله استان کرمان شرکت کرده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پروژه های آبرسانی قابل افتتاح مربوط به تعداد زیادی از روستاهای محروم این استان بخصوص شهرستان بم است که امیدواریم با استقرار خدمات رسانی مجموعه مختلف خدمات رسان و نهادهای مرتبط بتوانیم بتدریج سایه این پدیده (فقر) را از کشورمان دور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز