استاندار کرمان با انتقاد از پایین بودن رعات پروتکل‌های بهداشتی در استان عنوان کرد:

رعایت پروتکل‌ها باید استمرار و با دقت اجرایی شود/ لزوم ترغیب و تشویق برای افزایش سطح واکسیناسیون در استان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۱۸۹۸
رعایت پروتکل‌ها باید استمرار و با دقت اجرایی شود/ لزوم ترغیب و تشویق برای افزایش سطح واکسیناسیون در استان
استاندار کرمان گفت: کرمان از حیث سطح رعایت پروتکل‌ها از استان‌های ضعیف کشور است در حالی که در راستای مقابله با بیماری کرونا همچنان اولویت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تبریک هفته وحدت از اقدامات بیمه سلامت تقدیر کرد.

استاندار کرمان همچنین با برشمردن خدمات مرحوم دکتر «منوچهر ارجمند» از مفاخر پزشکی استان و کشور و مرحوم «ماشالله زنگی‌آبادی» در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

زینی‌وند در ادامه از نگرانی‌ها از توقف شیب نزولی بیماری در استان کرمان و دیگر نقاط کشور و بعضا افزایش مراجعات سرپایی در برخی از استان‌ها نام برد و گفت: با توجه به گشایش‌هایی که در مدارس و اصناف صورت گرفته است، رعایت پروتکل‌ها باید استمرار یابد و با دقت اجرا شود.

وی اضافه کرد: کرمان از حیث سطح رعایت پروتکل‌ها از استان‌های ضعیف است در حالی که در راستای مقابله با بیماری همچنان اولویت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون است و ستادهای شهرستانی باید فعال شوند.  

استاندار کرمان با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در برخی از شهرستان‌های کرمان گفت: از ائمه جمعه و بزرگان و معتمدان می‌‌خواهیم تا ترغیب و تشویق برای افزایش سطح واکسیناسیون را داشته باشند.

زینی‌وند با بیان اینکه واکسن اتباع خارجی نسبت به تعداد حضور آنها در استان، باید افزایش یابد اظهار داشت: با ابلاغ طرح هوشمند، مبنای عملکرد اقدامات در ستاد استانی کرونا قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز