مدیر کل آموزش های فنی و حرفه ای استان کرمان خبر داد:

اختصاص سهمیه وام خود اشتغالی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۶:۴۵
کد خبر: ۴۳۸۲۰۱
اختصاص سهمیه وام خود اشتغالی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان
مدیر کل آموزش های فنی و حرفه ای استان کرمان از اختصاص وام خود اشتغالی و کار آفرینی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد رضا جهانگیری  در دیدار سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با وی، گفت: گواهینامه مهارت دانش آموزانی که دوره متوسطه حرفه ای را در  مراکز مهارت های حرفه ای آموزش و پرورش استثنایی گذرانده اند پس از برگزاری آزمون نهایی در اداره کل فنی و حرفه ای طبق مقررات صادر می شود.

وی بر تشکیل کمیته های تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان آموزش و پرورش استثنایی برای تدوین و بازنگری استاندارد ها و محتوای آموزشی، منابع آموزشی و کمک آموزشی تاکید کرد.

جهانگیری فرهنگ سازی آموزش های مهارتی در حوزه آموزش دانش آموزان استثنایی و ایجاد زمینه های اشتغال مهارت آموزان را ضروری دانست و اظهار کرد: شناسایی مشاغل موجود و آینده پژوهی مشاغل متناسب با معلولیت این دانش آموزان نقش موثری در اشتغال زایی برای آنها دارد.

مدیر کل آموزش های فنی و حرفه ای استان کرمان گفت:  سهمیه ویژه ای از صندوق مهر امام رضا با سود 4 درصد تا سقف 100 میلیون تومان برای اشتغال زایی و کار آفرینی دانش آموزان با نیاز ویژه در نظر گرفته شده است.

محمد رضا جهانگیری بر تهیه بانک اطلاعات مهارتی دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت کاریابی و اشتغال زایی این دانش آموزان توسط آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان به منظور بررسی تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استثنایی با اداره کل فنی و حرفه ای و اشتغال زایی برای دانش آموزان استثنایی با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان دیدار و گفتگو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز