به منظور بررسی روند فعالیت های آموزشی و پرورشی انجام شد:

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس شهر کرمان

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۶۱۷
بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس شهر کرمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور بررسی روند فعالیت های آموزشی و پرورشی به صورت سرزده از تعدادی از مدارس ناحیه یک شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در حاشیه این بازدید و در نشست صمیمانه با شورای دبیران مدارس "مرصاد "و "شاهد" آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برضرورت توانمندسازی معلمان تأکید کرد و گفت : بخشی از عزتمندی معلمان مربوط به توانمندی های حرفه ای است و خود آنان نیز باید برای به روز کردن دانش و اطلاعات خودشان همت و تلاش کنند.

وی با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان به نقش تربیتی والدین اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش تنها یکی از ارکان تعلیم و تربیت است و برای تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی باید تمام ارکان تأثیرگذار در مقوله تعلیم و تربیت تعامل و همکاری داشته باشند.

محسن بیگی از پیامبران بعنوان اولین معلمان بشر یاد کرد و گفت : تعلیم و تربیت و ایجاد تغییر در نگرش افراد جامعه ، کار سخت و دشواری است ، اما معلمان به رغم تمام کمبودها و تبعیض های احتمالی از ماهیت شغلی خود رضایت دارند.

وی از رهبری آموزشی و نفوذ در دل ها ، بعنوان بهترین روش مدیریت در مدارس یاد کرد و افزود : تمام اهداف آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود و مدیران مدارس ، مربیان و معلمان نقش انکار ناپذیری در این زمینه دارند .

در ادامه این نشست معلمان و مربیان مدارس در فضایی صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان به گفت و گو نشستند و مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی و رفاهی خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است ، به همراه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ، مدیر و جمعی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک از تعدادی از مدارس شهر کرمان بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز