بازدید سر زده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس روستایی ناحیه دو کرمان

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۸۰۸۷۲
بازدید سر زده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس روستایی ناحیه دو کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به صورت سر زده از تعدادی از مدارس روستایی تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛  محمد محسن بیگی در ابتدا ازدبیرستان متوسطه دخترانه ایمان روستای شرف آباد دیدن و با حضور در کلاس های درس ضمن بررسی روند فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان نکات تربیتی را نیز به آنان گوشزد کرد.

وی که مهمترین هدف از این بازدید را نظر سنجی و افکار سنجی در ارتباط  با کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس می دانست با طرح سوال هایی ازقبیل وضعیت وسایل کمک آموزشی مدارس، برگزاری دوره های ضمن خدمت کتاب های تازه تالیف، رضایتمندی دانش آموزان از روند هدایت تحصیلی، برنامه های آموزش و پرورش در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و میزان رضایت مندی همکاران از برنامه های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی با دانش آموزان و معلمان در فضایی صمیمی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

محسن بیگی  همچنین  در دبستان دخترانه راضیه شرف آباد  نیز حضور یافت و در جمع آموزگاران این مدرسه بر بروز رسانی اطلاعات  و توانمندی حرفه ای معلمان متناسب با  کتاب های درسی و فناوری روز تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان توانمندی معلم را لازمه عزتمندی معلم دانست و خاطر نشان کرد: معلمان توانمند با تسهیل فرایند یاد دهی و یادگیری در کلاس درس زمینه بروز استعداد های بالقوه دانش آموزان را فراهم کرده و بستر ارتقاء عزت و کرامت خود را نیز فراهم می سازند.

محمد محسن بیگی به هوشمند سازی مدارس در استان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: عدم استفاده صحیح و اصولی  از کلاس ها هوشمند این کلاس ها را به انبارهای سخت افزاری تبدیل کرده و نه تنها به ارتقاء سطح آموزش کمکی نمی کند، بلکه موجب اختلال در فرایند یادگیری و یاددهی می شود.

شایان ذکر است: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس معصومیه و حجاب اختیار آباد نیز بازدید کرد و سپس روند آموزشی و پرورشی مدارس  روستای کوه باداموییه را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

گفتنی است: دراین بازدید رؤسای  ادارات حراست و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر و جمعی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان را همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز